נחשף: זה סכום העתק שירוויח מייק טייסון בקרב הראווה שלו

play
המתאגרף מייק טייסון | GettyImages
בגיל 57, מייק טייסון מפגין את כושרו לקראת קרב החזרה שלו לזירה 00:14

מתאגרף העבר האגדי שלשל לכיסו 430 מיליון דולר לאורך הקריירה, אך ב-2003 נאלץ להודיע על פשיטת רגל. על הקרב מול ג'ייק פול ירוויח לא פחות מ-20 מיליון דולר

(גודל טקסט)

מייק טייסון ממשיך להתכונן לקראת קרב הראווה המרתק מול ג'ייק פול ב-20 ביולי – קרב שיועבר בשידור חי בנטפליקס. לכולם ברור שמתאגרף העבר האגדי בן ה-57 נהנה מתשומת הלב, אך הכסף הוא שהניע אותו להסכים להצעה הלא שגרתית, להיכנס לזירה מול יוטיובר הצעיר ממנו ב-31 שנה.

על רקע גילו המבוגר, היו לא מעט שמועות על הקרב, אבל כעת מתברר כמה כסף צפוי טייסון להרוויח בערב אחד. לפי חברו הטוב הנרי סחודו, שמנחה עימו פודקאסט, מדובר על כ-20 מיליון דולר – לא פחות: "הוא הולך לקבל משכורת יפה על היום הזה".

אמנם מדובר בקרב ראווה בלבד, אולם לפי סחודו, טייסון מתכונן אליו כפי שהייתי מתכונן לקרבות בקריירת האגרוף העילאית שלו: "יש לו המון משמעת. כשהוא נכנס למוד של קרבות הוא לא מעשן הרבה, קם בכל בוקר ב-5 כדי לרוץ".

מייק טייסון מגיש בקשה לפשיטת רגל
מייק טייסון מגיש בקשה לפשיטת רגל | GettyImages, Al Bello

לאורך הקריירה הרוויח טייסון כ-430 מיליון דולר. הקרב הכי מכניס שלו היה מול לנוקס לואיס, אז שלשל לכיסו 35 מיליון דולר. על הקרב מול איוונדר הוליפילד קיבל 30 מיליון דולר, כמו שהרוויח בקרב החוזר מול פרנק ברונו.

ובכל זאת, לאחר שצבר חובות בגובה 27 מיליון דולר, נאלץ ב-2003 להודיע על פשיטת רגל וטען כי "בזבוזים פזיזים" גרמו לו לאבד את כל כספו. "אני בלחץ כלכלי מאז 1998", טען. כיום, לפי הערכות, הוא שווה 10 מיליון דולר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי