דור זרקה זינק למקום העשירי באליפות אירופה בקייט פויל

play
דוד זרקה | Mark Lloyd
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 21.3 04:50

הגולש טיפס 11 מקומות בטבלה והבטיח את מקומו בבית הזהב, בעוד זוהר חרובי ודביר אזולאי יתחרו בבית הכסף. גל צוקרמן ומיה אשכנזי ממשיכות להתחרות על הכרטיס למשחקים האולימפיים

(גודל טקסט)

יום גלישה נהדר של דור זרקה באליפות אירופה בגלשני קייט פויל הזניק אותו 11 מקומות במעלה הטבלה, עד למקום העשירי.

לאחר יום עם רוחות משתנות אתמול (רביעי), עלו היום הרוחות באתר אליפות אירופה בספרד והגיעו ל-25 קשר. התנאים היציבים היו מושלמים לזרקה, שסיים את ארבעת השיוטים בחמישיה הראשונה. התוצאות המצויינות, בשילוב זריקת שלוש התוצאות החלשות שלו משיוטי אתמול, הקפיצו אותו עד למקום העשירי.

גל צוקרמן
| SAILING ENERGY

היום הסתיימו שיוטי המוקדמות של התחרות ומחר יחלו שיוטי בית הזהב, אליהם העפיל זרקה ביחד עם 25 המובילים. בית הזהב יתקיים ביומיים הקרובים ועשרת המובילים בסופו ישתתפו בשיוטי המדליות על מקום על הפודיום. זוהר חרובי ודביר אזולאי סיימו את המוקדמות במקומות 35 ו 36 ויתחרו בבית הכסף.

בנבחרת הנשים העפילו גל צוקרמן ומיה אשכנזי לבית הזהב. צוקרמן סיימה שלושה שיוטים יציבים היום במקומות 7,8,7 והיא ממוקמת במקום התשיעי הכללי. אשכנזי סיימה את שלושת שיוטי היום במקומות 8,9,11 ועלתה למקום ה-21. כזכור, מיקומן של שתי הגולשות הישראליות בסיום האליפות יקבע מי משתיהן תזכה בכרטיס הישראלי למשחקים האולימפיים בפריז 2024, כאשר ביומיים הקרובים ינסו שתיהן להתמקם בין עשר הגדולות, על מנת לעלות לשיוטי המדליות שיתקיימו ביום ראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי