נדאל לא ישתתף במונטה קרלו: "הגוף לא מאפשר לי. זה רגע קשה"

הספרדי לא הצליח להתאושש מפציעה ולא יתחרה בטורניר האהוב עליו, ספק גדול אם יוכל ליטול חלק ברולאן גארוס: "האמת היא שאני פשוט לא יכול לשחק כרגע"

(גודל טקסט)

רפאל נדאל לא יוכל להשתתף בטורניר מונטה קרלו הקרוב ומכאן שבספק גם השתתפותו ברולאן גארוס בעוד כחודשיים, כך הצהיר הערב (חמישי) "השור ממאיורקה" שנראה כי מתקרב בצעדי ענק אל עבר הפרישה.

נדאל, שיחגוג את יום הולדתו ה-38 ביוני הקרוב, כבר חזר למשטחי הטניס בתחילת השנה, אבל על פי הודעתו "הגוף לא מאפשר לי לחזור". המעריצים מאוד קיוו לראות אותו על החימר במונטה קרלו, טורניר שבו זכה 11 פעמים והשתתף בגמר 12 פעמים, הפעם האחרונה הייתה ב-2018 שבה רשם זכייה שלישית ברציפות בתחרות ובפעם החמישית עשה זאת מבלי לאבד אפילו מערכה אחת. בסך הכל בין 2005 ל-2021, ניצח 73 משחקים במונטה קרלו והרצף שלו עמד בשיאו על 46 משחקים בין 2005 ל-2013, שנים שבהן העפיל לתשעה גמרים ברצף ומהם זכה בשמונה.

רפאל נדאל, טניסאי ספרדי
עולם הטניס מחזיק אצבעות. נדאל | אימג'בנק GettyImages, Chris Hyde

"אלו רגעים קשים עבורי מבחינה ספורטיבית", כתב נדאל למעריציו ברשתות החברתיות, "לצערי אני נאלץ לספר לכם שלא אתחרה במונטה קרלו. הגוף שלי לא מאפשר לי. גם אם אעבוד קשה ואעשה את מירב המאמצים בכל יום כדי להשתתף בתחרויות שמאוד חשובות לי, האמת היא פשוט שאני לא יכול לשחק כרגע. אתם לא יודעים כמה זה קשה לי להיעדר מהתחרויות האלה", כתב והשאיר פתח לכך שינסה להתחרות בתחרויות הבאות – אבל זה בהחלט נראה מדאיג לקראת הרולאן גארוס שיחל בעוד פחות מחודשיים, הגרנד סלאם האהוב עליו שבו זכה 14 פעמים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי