הישג הסטורי לנבחרת ישראל עד גיל 20 לגברים בכדורעף: עלתה לאליפות אירופה

בזכות הניצחונות על מונטנגרו ואיטליה: הנבחרת הצליחה להעפיל לטורניר למרות ההפסד 3:2 לנורבגיה, ותחזור למעמד היוקרתי לראשונה מאז 1992

(גודל טקסט)

הישג מצוין לכדורעף הישראלי נרשם הערב (ראשון) כאשר נבחרת ישראל עד גיל 20 לגברים העפילה לאליפות אירופה בכדורעף לראשונה זה 32 שנה, מאז הטורניר של 1992 (בשנת 1996 אירחנו את האליפות ועלינו באופן אוטומטי).

הנבחרת אמנם הפסידה הערב לנבחרת נורבגיה 3:2 (25:18, 25:23, 15:25, 17:25, 15:13) לאחר שהייתה בפיגור של 2:0 במערכות והצליחה לחזור בקאמבק ל-2:2 במסגרת טורניר מוקדמות אליפות אירופה שנערך במונטנגרו.

נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20
"הביאו לנו שמחה בימים הלא פשוטים שאנחנו חווים" | אתר רשמי, באדיבות הCEV
נבחרת ישראל בכדורעף עד גיל 20 חוגגת
הקפטן שי ליברמן: "שמח ומתרגש לייצג ביחד עם כל הנבחרת את המדינה בימים האלו" | אתר רשמי, באדיבות הCEV

אבל אחרי שניצחה את מונטנגרו ביום המשחקים הראשון ואחרי ניצחון סנסציוני אתמול מול נבחרת איטליה החזקה, הנבחרת הצליחה לזכות במקום הראשון בבית למרות ההפסד – לאחר שאיטליה מנצחת אמנם את מונטנגרו אבל לא מצליחה לעקוף את ישראל וכך נבחרת ישראל מעפילה לאליפות שתתקיים בסוף הקיץ ביוון ובסרביה.

יושבת ראש האיגוד רינה דור: "שלושת המשחקים של הנבחרת בטורניר הביאו לנו שמחה בימים הלא פשוטים שאנחנו חווים. אנחנו גאים במאמן, גאים בשחקנים ובכל הצוות שעובד איתם. הוסיפו לנו קצת צבע ללחיים והמון תקווה בלב. הכדורעף בישראל חי, נושם ופורח. אנחנו מביטים כרגע במלוא המרץ, הריכוז והפוקוס לאליפות אירופה וסומכים על שחקנים שלנו שידעו לעשות את העבודה".

קפטן הנבחרת שי ליברמן: "עלינו, עשינו את זה סוף סוף. למרות הפסד היום נגד נבחרת טובה מאוד במשחק קשוח לאחר שחזרנו מפיגור 2:0 במערכות ולא הצלחנו לנצח – אבל בסופו של דבר עלינו לאליפות ואני מאוד גאה בכולם וכל כך שמח. אני שמח ומתרגש לייצג ביחד עם כל הנבחרת את המדינה בימים האלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי