"המרוץ הכי קשה שעשיתי בחיי": נדב רייסברג סיים 67 בפריז רובה

play
נדב רייסברג בסיום | אתר רשמי, ישראל פרמייר טק
נדב רייסברג, רוכב אופניים ישראלי 01:36

רוכב האופניים הישראלי נותר מותש לאחר כשש שעות ו-260 ק"מ במרוץ האבנים המפורסם: "אחזור חזק יותר בפעם הבאה"

(גודל טקסט)

נדב רייסברג סיים היום (ראשון) במקום ה-67 במרוץ פריז רובה, הנחשב לקשוח ביותר בעולם רכיבת האופניים. רייסברג בן ה-23 מקיבוץ דפנה סיפק הופעה נהדרת עבור קבוצת ישראל פרמייר טק והגיע 11:37 דקות אחרי ההולנדי מתיו ואן דר פול, שחגג ניצחון זו השנה השנייה ברציפות במרוץ האבנים המפורסם.

רייסברג הגיע מותש לקו הסיום ואמר לאחר מכן: "הבטחתי לעצמי שאלחם עד הסוף פה ואני מאושר שעמדתי בהבטחה הזו. זה המרוץ הכי קשה שעשיתי בחיי. ידעתי שאסבול קשות ואכן סבלתי, ועוד התרסקתי לפני הסיום כאשר ניסיתי לגשר לקבוצת הרוכבים שלפני, אבל אני שמח במה שעשיתי כאן ואני בטוח שאחזור לכאן הרבה יותר חזק בפעם הבאה".

על התחרויות בזמן מלחמה: "אני לא יכול לנתק את עצמי ממה שקורה בארץ בחצי השנה האחרונה. במרוצים וגם היום זה תמיד בראש שלי, קודם כל החטופים, המשפחה שלי (אמו מקיבוץ דפנה, גרה במלון זה חודשים), ועוד היום זה חצי שנה למלחמה. הם כולם במחשבות שלי ותקוותי שכבר ישובו הביתה כולם".

נדב רייסברג, רוכב אופניים ישראלי
נדב רייסברג בסיום | אתר רשמי, ישראל פרמייר טק

ריק ורברוגה, המנהל המקצועי הבלגי של הקבוצה, שיבח את הופעתו של רייסברג: "הצעיר הישראלי הזה יגיע רחוק. הבחור נלחם כאילו אין מחר, עד הסוף. הוא הבטיח שיעשה זאת, וידענו שיעשה זאת, אבל לנפק הופעה בטוחה ואמיצה כזו בפעם הראשונה על 55 ק"מ של מקטעי אבנים כאלה ועם אפס ניסיון – זה הרבה יותר ממרשים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי