בנו של הכדורגלן נולד ללא יד – אז הוא הפך לספורטאי-על מעורר השראה

אף אחד לא האמין שג'ייק פיקוק - בנו של שחקן צ'לסי וניוקאסל לשעבר גאווין פיקוק - מסוגל להפוך למתאגרף תאילנדי, לאחר שנולד ללא יד ימין. השבוע הוא סתם לכולם את הפה: "אבא שלי בעט בכדורים למחייתו, אני בועט בראשים של אנשים"

(גודל טקסט)

מתברר שלפעמים, התפוח נופל די רחוב מהעץ. סבו של ג'ייק פיקוק היה קית' פיקוק, כדורגלן מפורסם בצ'רלטון; אביו הוא גאווין פיקוק, שכיכב בין היתר בקווינס פארק ריינג'רס, צ'לסי, ניוקאסל ואחרות – אך מי שאמור היה להיות ממשיך דרכם בחר בקריירה שונה לגמרי ומצא עצמו בעולמות האגרוף התאילנדי.

ג'ייק נולד ללא יד ימין, מה שלכאורה אמור היה למנוע ממנו קריירה באמנויות לחימה, אך הילד הנחוש לא ויתר, והשבוע רשם את הופעת הבכורה שלו באליפות היוקרתית מסבב "וואן" בבנגקוק – בכורה שהסתיימה בניצחון חלומי על היריב היפני העדיף קוהיי שינג'ו (12 ניצחונות והפסד בודד לאורך הקריירה, עד המפגש עם פיקוק).

יריבים אולי נוטים לחשוב שזרוע ימין של פיקוק היא נקודת החולשה שלו, אך מהר מאוד הם מבינים שטעו. "זה לא עבד לאף אחד שניסה לעשות את זה", אמר, "את רוב הנזק שלי אני עושה עם הזרוע הימנית שלי. הפלתי ככה מספר אנשים. יש בי הרבה קילר אינסטינקט. אבא שלי בעט בכדורים למחייתו ואני בועט בראש של אנשים".

פיקוק הוסיף וסיפר שהמטרה העיקרית שלו היא לעורר השראה באנשים: "יהיה מי שיפקפק בי, אבל אני רוצה להעניק מוטיבציה לאנשים שמתמודדים עם אתגרים בחייהם. נולדתי כדי לעשות את זה. אין גבהים אליהם לא אוכל להגיע".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי