נחשפו המדים הרשמיים של המשלחת הישראלית למשחקים האולימפיים

הוועד האולימפי בישראל בשיתוף פעולה עם אתר האופנה TERMINAL X, השיקו את התלבושות שחברי המשלחת ילבשו בטקס הפתיחה ובאירועים הרשמיים במסגרת האולימפיאדה

(גודל טקסט)

הוועד האולימפי בישראל בשיתוף פעולה עם אתר האופנה TERMINAL X, חושפים היום (שלישי) את קולקציית האופנה שתשמש כמדים למשלחת הספורטאים בטקס הפתיחה ובאירועים הרשמיים של המשחקים האולימפיים.

המדים החדשים, שעוצבו על ידי המעצבות של TERMINAL X, מותאמים לכל ספורטאי וספורטאית אולימפי תוך התייחסות לנוחות והפונקציונליות של המדים, לצד היבטי האופנה והסטייל. עיצוב המדים שם דגש על גווני כחול-לבן כרוח התקופה ומתוך מסרים של גאווה ישראלית. המדים החדשים יציגו את התרבות והרוח הייחודית של ישראל על הבמה העולמית.

תמנע נלסון לוי באירוע חשיפת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024
| דני מרון
בלסינג אפריפה באירוע חשיפת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024
| דני מרון
גפן פרימו באירוע חשיפת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024
| דני מרון
יונתן קפיטולניק באירוע חשיפת המדים של המשלחת הישראלית לאולימפיאדת פריז 2024
| דני מרון

חלק מהספורטאים שהגיעו לאירוע ההשקה: ענבר לניר, תמנע נלסון לוי, גפן פרימו, ליהיא רז, שרון קנטור, שחר צוברי, תום ראובני, יונתן קפיטולניק, בלסינג אפריפה, איילה כרם, פיטר פלצ'יק, רז הרשקו, שחר שגיב, ענת לליאור והנציגים של נבחרת הכדורגל עדי יונה וניב אליאסי.

שיתוף הפעולה בין הוועד האולימפי בישראל ואתר האופנה TERMINAL X מדגיש את היכולת החדשנית לחבר מותגים בצורה מדויקת למשלחת האולימפית. הקולקציה בנויה מפריטים רבים שכל ספורטאי וספורטאית יכלו לבחור את הפריט שמתאים לו תחת מעטפת אחידה של טקסטורות והדפסים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי