ליהיא רז: "מאמינה שאני שייכת לטופ העולמי, מכוונת לגמר הקרב-רב"

play
מכוונת גבוה. ליהיא רז | יניב טוכמן
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 16.4 06:47

המתעמלת מתכוננת לאליפות אירופה באיטליה, שתהווה חזרה גנרלית לקראת אולימפיאדת פריז: "מגיעה עם יותר ניסיון, רוצה לייצג את המדינה"

(גודל טקסט)

נבחרת ההתעמלות של ישראל ערכה היום (רביעי) אימון פתוח בוינגייט לקראת היציאה לאליפות אירופה ברימיני שבאיטליה בשבוע הבא. כמובן שהמשלחת בראשות המאמן סרגיי וייסבורג תתייחס לאליפות בארץ המגף בתור חזרה גנרלית לאולימפיאדת פריז, שתיפתח בעוד 100 ימים.

ארטיום דולגופיאט, האלוף האולימפי מטוקיו, יתחרה בקרב-רב, אבל מתעמלים נוספים יכוונו גבוה במטרה לספק הצהרת כוונות לקראת פריז.

אחת מאותם מתעמלים היא ליהיא רז, שכבר ייצגה את ישראל באולימפיאדת טוקיו כשהייתה בת 17 בלבד, ותגיע לפריז עם ציפיות גבוהות יותר. היום היא סיפרה על תוכניותיה לתקופה הקרובה.

את עם הפנים קדימה לעבר אולימפיאדה שנייה שלך. איזה מסקנות הסקת מאז האולימפיאדה הקודמת?

"אני חושבת שאגיע לפריז יותר בוגרת ועם יותר ניסיון. הייתי מאוד צעירה אז, ומאז עברתי הרבה תחרויות והרבה דרגות קושי. אני מתמודדת יותר טוב עם ההתרגשות והלחץ, כי בכל זאת זה אירוע ענק שכל ספורטאי חולם עליו".

הפעם גם יבואו לעודד אותך.

"זה הכי כיף שיש. בפעם שעברה לא יכלו לעודד אותי בגלל מגבלות הקורונה. הפעם כל המשפחה תצטרף אליי, נגיע 10 אנשים לפריז וזה כיף גדול".

המתעמלת ליהיא רז
מכוונת גבוה. ליהיא רז | יניב טוכמן

לטוקיו הגעת בלי יותר מדי ציפיות כי היית מאוד צעירה. עכשיו יש לך יותר ניסיון ויותר ביטחון, את מאמינה שזה ייראה אחרת?

"אני מכוונת להיכנס לגמר הקרב רב. אני חושבת שאני כן נמצאת בטופ העולמי ועובדת קשה כדי להשיג את זה".

מה מבחינתך ייחשב להצלחה בפריז?

"אני רוצה להשיג תוצאה של 52 בקרב רב. אני רוצה לעשות תחרות טובה ולייצג את המדינה בכבוד. המדינה עוברת תקופה מאוד קשה, אבל אני יודעת שכל עם ישראל יתמוך בי. עצם ההופעה שלי שם תוכיח שאנחנו חזקים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי