"ישראל פרמייר טק" רשמה את אחד הניצחונות הגדולים בהיסטוריה שלה

הרוכב הוולשי סטיבי וויליאמס לא השאיר סיכוי ליריבים ההמומים והמותשים שלו במרוץ הבלגי היוקרתי פלאש וואלוני

(גודל טקסט)

סטיבי וויליאמס, הרוכב הוולשי של "ישראל פרמייר טק" השיג לה היום בבלגיה את אחד הנצחונות הגדולים בהיסטוריה בת עשר השנים שלה – במירוץ הבלגי היוקרתי פלאש וואלוני .

הנצחון ה 16 של הקבוצה מאז פתיחת העונה הוא ללא ספק ההישג האיכותי ביותר שרשמה במירוצי הקלסיקות הבלגים אי פעם. אף שהקבוצה ניצחה שלושה שלבים בטור דה פראנס, יהיו שיטענו שהיום מדובר בהישג גדול אף יותר, בוודאי מבחינת מספר הנקודות שגרפה בדרך לחזור למועדון הגדולות בעולם – הוורלד טור.

ומי שהשיג את הנצחון הזה , סטיבי וויליאמס בן ה 28, עשה זאת בסטייל הכי דרמטי שיש, תוקף על הגבעה החדה האחרונה במירוץ בן 199 הקילומטרים, ממש "קיר" אימתני- ולא משאיר לאף אחד מהיריבים ההמומים והמותשים שלו שום סיכוי.

סטיבי וויליאמס, ישראל פרמייר טק
| אתר רשמי, A.S.O Get an Flamme

למען האמת, וויליאמס נראה ונשמע המום לא פחות מהם בסיום , מנסה למצוא את המלים:

"זה היה מדהים … מדהים… תמיד חלמתי לנצח קלסיקה בלגית והנה זה הגיע היום. "

כשהתבקש להסביר איך עשה זאת, העניק את התשובה הכי פשוטה. לא טקטיקה. לא אסטרטגיה. עצמה ונחישות : "נתתי לאינסטינקטים ולרגש שלי להוביל אותי" , אמר.

הוא עשה זאת בתנאים הכי קשים שיש. בשלב מסיים ירדו במרוץ פתיתי שלג וגשם קפוא אבל וויליאמס היה ללא ספק הרוכב האגרסיבי במרוץ. הוא היה בקבוצה סלקטיבית שהצליחה לבודד את עצמה מהפלוטון בחלק האחרון של המרוץ. לקראת הסיום היתה זו קבוצה של למעלה מ 30 רוכבים שניה לעבר העלייה האחרונה, כאשר וויליאמס שמר על מיקום בעשירייה הראשונה כמעט כל העת, ומתזמן בצורה מושלמת את ההתקפה המדהימה שלו .

החגיגות באוטובוס הקבוצה בסיום המרוץ שיקפו את חשיבותו. הבעלים סילבן אדמס ושותפו מייסד הקבוצה רוני בר און צפו בדקות האחרונות במתח עצור שהתפרץ בסיום אל מול התמונות שנשקפו מהמסך.

"עלינו היום מדרגה נוספת. איזה רגע מאושר" אמר רוני בר און. "מדובר באחד הרגעים הגדולים והמרגשים שחוויתי. סטיבי רכב כגיבור אמיתי בתנאים הכי קשים שיש. אנחנו נותנים עד כה עונה גדולה ממש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי