עוד מעבר ענק בפורמולה 1? "פתחנו בשיחות עם נהגה של פרארי"

בקבוצת רד בול מחפשים מחליף לצ'קו פרס, וכבר פתחו בשיחות עם קרלוס סאינס: "הוא בעונה הכי טובה שלו, יהיה קשה להשיג אותו"

(גודל טקסט)

סבב המרוצים של הפורמולה 1 עוד ממש בתחילת העונה, אך לקראת השינויים המכניים ו"משחק הכיסאות" הצפוי בעקבות מעברו של לואיס המילטון ממרצדס לפרארי. אחרי שפרננדו אלונסו האריך חוזהו בקבוצת אסטון מרטין וסיום החוזה של סרחיו פרס ברד בול, נראה כי הקבוצה של אלוף העולם, מקס ורשטאפן, אולי מצאה את מי שינהג לצדו בעונת המרוצים הבאה.

ברד בול סימנו את קרלוס סאינס, נהגה הספרדי של פרארי, אותו יחליף המילטון בעונה הבאה, ולאחר פתיחת עונה נהדרת שלו עם זכייה במרוץ האוסטרלי, נראה כי רד בול מאוד רוצה להשיג אותו.

"אנחנו מדברים עם סאינס, יש לו את העונה הכי טובה של בפורמולה 1", סיפר הלמוט מרקו, יועץ מקצועי בקבוצת רד בול. "זוכרים אותו מהתקופה שלו בטורו רוסו כשהוא נהג לצד ורשטאפן. כאב לנו שהוא לא נבחר להגיע לרד בול. אאודי שתצטרף בקרוב לסבב המרוצים גם הגישה לו הצעה גדולה מאוד שלא נוכל להשוות או להתעלות עליה".

קרלוס סאינס (מימין), מקס ורשטאפן, סרחיו פרס נהגי פורמולה 1
קרלוס סאינס (מימין), מקס ורשטאפן, סרחיו פרס נהגי פורמולה 1 | רויטרס

בכל אופן, נראה כי ברד בול לא ממהרים לקחת החלטה מי יהיה לצד ההולנדי בעונה הבאה, כשגם האפשרות כי צ'קו פרס ימשיך עדיין עומדת על הפרק: "אם הוא ישמור על ההופעות האלה, הוא בהחלט האופציה הטובה ביותר עבור רד בול ב-2025. הוא שחקן קבוצתי חשוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי