חברת HP נותנת החסות החדשה של סקודריה פרארי

play
| יחצ
HP נותנת חסות לפרארי

סקודריה פרארי, קבוצת המרוצים של חברת פרארי המתחרה באליפות פורמולה 1, גייסה את ענקית הטכנולוגיה כנותנת חסות; הלוגו של HP יושק בהופעת בכורה על גבי מכוניות ה-Maranello F1 לקראת הגרנד פרי של מיאמי המתוכנן בתחילת במאי

(גודל טקסט)
HP נותנת חסות לפרארי
| יחצ

סקודריה פרארי (Scuderia Ferrari), קבוצת המרוצים של חברת פרארי, המתחרה באליפות פורמולה 1, מכריזה על הסכם חסות היסטורי רב-שנתי עם ענקית המחשוב והטכנולוגיה HP. השותפות מחברת את שתיים מהחברות האייקוניות ביותר בעולם, וכוללת מחויבות משותפת לקידום חדשנות בת קיימא ולהאצת טכנולוגיה רב תכליתית בקבוצת המרוצים של חברת פרארי הכולל את צוות סקודריה פרארי פורמולה 1, צוות סקודריה פרארי אספורטס והאקדמייה לנהגים של סקודריה פרארי.

הלוגו של HP יושק לראשונה במכוניות ה-Maranello F1 לקראת הגרנד פרי של מיאמי המתוכנן ל-3-5 במאי – "Scuderia Ferrari HP". צוות סקודריה פרארי אספורטס ומכונית הצוות של סקודריה פרארי בה נהגה מאיה וויג בסדרת האקדמיה F1 לנשים, שהושקה ב-2023, יתחרו גם הן בכינוי החדש. הדגם החדש יופיע לראשונה במהדורה ייחודית שתוכננה במיוחד עבור מרוץ המיאמי גרנד פרי. לקראת המירוץ, נציגים בכירים משתי ענקיות הטכנולוגיה, פרארי ו-HP, ישתתפו באירוע מיוחד לחשיפת ה- Scuderia Ferrari HP. בין הבכירים שייקחו חלק באירוע יהיו מנכ"ל פרארי, בנדטו ויניה, מנהל הצוות של Scuderia Ferrari HP פרד ואסר, נהגי הקבוצה צ'ארלס לקלרק וקרלוס סיינץ ישתתפו' יחד עם מנכ"ל HP, אנריקה לורס.

מנכ"ל פרארי, בנדטו ויניה: "המייסד שלנו תמיד האמין בקידמה. מכאן נובע הדחף שלנו לחדש על הכביש ועל המסלול, כמו גם המחויבות שלנו לעתיד בר קיימא, מניטרליות פחמן ועד לחינוך הדור הצעיר. ב-HP מצאנו את אותם הערכים, שהופכים אותו לשותף אידיאלי. אנו מצפים לתחילת שיתוף הפעולה ולהתמודד יחד עם הזדמנויות ואתגרים חדשים".

מנכ"ל HP, אנריקה לורס: "עם טכנולוגיה, ביצועים ואומנות יוצאת דופן שמעצבים את העתיד, השותפות של HP ופרארי היא התאמה טבעית. שני המותגים בנויים על היסטוריה עשירה שעמדה במבחן הזמן. באמצעות שיתוף הפעולה הייחודי הזה, יש לנו הזדמנות להגיע לקהלים חדשים, להניע צמיחה עסקית וליצור אימפקט מתמשך עבור הקהילות והלקוחות המשותפים שלנו. יחד נמנף את המרוצים ונאיץ חדשנות בת קיימא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי