תמר שטיינברג זכתה במדליית הזהב בגלישת רוח בהייר

גולשת הרוח הצעירה בדגם IQ פויל סיימה ראשונה בתחרות ההזדמנות האחרונה בהייר: "מעלה את הרמה שלי מתחרות לתחרות, גאווה להיות חלק מהנבחרת"

(גודל טקסט)

גולשת הרוח הישראלית תמר שטיינברג, בתו של גור שטיינברג, זכתה במדליית הזהב בדגם IQ פויל בשבוע האולימפי הצרפתי בהייר, ובכך השלימה יום מדהים למשלחת הישראלית לאחר הבטחת הכרטיס לפריז בדגם הקייט פויל לגברים.

שטיינברג שלטה בתחרות לאורך כל שלבי המוקדמות ותפסה את המקום הראשון והשני לאורך כל התחרות, מה שהקנה לה לבסוף את הכרטיס הישיר לחצי גמר שיוטי המדליות, מול שייטות מקרואטיה, נורבגיה וסין. שטיינברג הייתה דומיננטית בחצי הגמר, כאשר היא מובילה מהזינוק ועד לסיום ועלתה לגמר התחרות, שם המתינה לה הנורבגית מינה מובק, שקיבלה את הכרטיס הישיר לגמר. הגמר היה המשך ישיר של כל התחרות, כאשר שטיינברג גולשת בצורה מרשימה ומשיגה את מתחרותיה בכמה עשרות מטרים בקו הסיום.

תמיר שטיינברג, גולשת ישראלית
שטיינברג השלימה יום נהדר למשלחת הישראלית | אתר רשמי, sailing energy

תמר שטיינברג אמרה בסיום: "אני מצליחה לעלות את הרמה שלי מתחרות לתחרות ומבחינתי זה הדבר החשוב ביותר. התחושה היום היא בעיקר גאווה גדולה בלהיות חלק מהנבחרת הישראלית, שמגיעה לכאן ומספקת תוצאות יוצאות דופן. הרבה ברכות לנבחרת הקייט ולדור על הקווטה".

עוד בתחרות ההזדמנות האחרונה היום, הישג מרשים לצוות סירות ה-49ER מאור עבו וים וורטהיים, שהעפילו לשיוט המדליות של התחרות מהמקום התשיעי הכללי. זו הפעם הראשונה שצוות ישראלי מעפיל לשיוט מדליות בתחרות בין לאומית בדגם זה, החדש ביותר שנכנס לאיגוד השייט הישראלי. מיקומם של עבו וורטהיים לא יאפשר להם להשיג את הקווטה למשחקים האולימפיים, שכן הפרש הנקודות בינם לבין המדינות שלפניהם גדול מדי.

בתחרות בדגם ה-IQ פויל גברים סיים תום ראובני את התחרות במקום החמישי הכללי. בדגם סירות ה-470 עלו ניתאי חסון ונועה לסרי למקום החמישי, אחרי שהיום סיימו שני שיוטים במקומות 6 ו-7. מחר יתקיימו שני השיוטים האחרונים במוקדמות התחרות ועשרת הצוותים המובילים יעפילו לשיוט המדליות, שייערך בשבת.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי