ערב יום השואה: היכל מנורה מבטחים הואר בצהוב

play
| יחצ
היכל מנורה מבטחים נצבע בצהוב 00:22

עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי וחברת היכלי הספורט תל אביב- יפו, האירו מבני רשויות ומבני ציבור נוספים בצהוב, כדי להעלות למודעות את החשיבות בשמירה על כבודם ורווחתם של ניצולי השואה ותמיכה בהם, בהם גם היכל מנורה מבטחים

(גודל טקסט)

עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי וחברת היכלי הספורט תל אביב- יפו, האירו מבני רשויות ומבני ציבור נוספים בצהוב, כדי להעלות למודעות את החשיבות בשמירה על כבודם ורווחתם של ניצולי השואה ותמיכה בהם.

בישראל חיים כיום קרוב ל-133 אלף ניצולי שואה ובכל יום הולכים לעולמם 50 מהם. רבע מהם חיו בעוני. עמותת אביב לניצולי השואה, בשיתוף השלטון המקומי והאזורי, היכלי הספורט תל אביב-יפו ואיחוד הצלה האירו בצהוב את מבני הרשויות בערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה בסימן החובה המוסרית לכבודם ולרווחתם של ניצולי השואה.

היכל מנורה מבטחים מואר בצהוב
| יחצ

מאור בנימיני, מנכ"ל חברת היכלי הספורט ת"א- יפו שהאירה הערב בצהוב את היכל מנורה מבטחים בת"א: "זוהי זכות לקחת חלק במיזם הארת ההיכל בצהוב שמדגיש את המחוייבות שלנו לדאוג לשורדי השואה שחיים בינינו ולאיכות חייהם".

"אנו נמצאים במרוץ נגד הזמן, ויודעים כמה עוד נדרש לעשות על-מנת לאפשר לניצולי השואה הגיבורים לסיים את חייהם בכבוד וברווחה", מסבירה אורלי סיון, מנכ"לית העמותה. "הירתמותן המוערכת של הרשויות המקומיות והאזוריות ליוזמה להאיר מבני ציבור בצהוב מעידה על המחויבות של כולנו לרווחתם וכבודם של כלל ניצולי השואה, שחלקם עברו את הזוועות ב-7/10 ,כשהם בעשור התשיעי לחייהם, והתמודדו שוב עם פחד קיומי וטרור אכזרי במדינת היהודים", הוסיפה סיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי