עוד מקום שלישי לישראל פרמייר טק, פיליפסן ניצח בקטע ה-10 בטור

הגרמני פסקל אקרמן היה קרוב להעניק לקבוצה הישראלית ניצחון ראשון, אך הבלגי חצה ראשון את קו הסיום. פוגצ'אר שמר על החולצה הצהובה

(גודל טקסט)

עוד דרמה על קו הסיום בטור דה פראנס 2024, שחזר לפעילות אחרי יום מנוחה עם הקטע ה-10 שכלל 187.3 ק"מ בין אורליאן לסנט-ארמן-מונטרון. פסקל אקרמן, הרוכב הגרמני של ישראל פרמייר טק, היה בין אלה שנאבקו על הניצחון, אבל הוא סיים שלישי אחרי הסנסציה מאריתראה ביניאם גירמאי והמנצח הבלגי בן ה-26 יספר פיליפסן, שהשיג תיקון אחרי שסיים שלוש פעמים במקום השני בטור הנוכחי.

הפלוטון רכב יחד כמעט לאורך הקטע כולו, ובתוכו הייתה גם החבורה המובילה בראשות טאדיי פוגצ'אר, שנותרה יחד עד לסיום ולכן הדירוג הכללי לא השתנה.

מבחינת הקבוצה הישראלית, אקרמן היה קרוב בקטע השמיני עם המקום הרביעי ולפני יומיים היה זה הקנדי דרק ג'י שסיים שלישי. "החברים עשו עבורי עבודה נהדרת כבר מהקילומטר ה-40 לפני הסיום", סיכם אקרמן. "עשיתי מה שיכולתי, אבל המנצח פיליפסן היה חזק מאד, ההאצה שלו הייתה אדירה. זה היה משחק של לחכות ולחכות (ליציאה לספרינט), אני לא מת על זה. מחכה לקטעים יותר קשים".

יספר פיליפסן רוכב אופניים בלגי, מנצח קטע 10 של טור דה פראנס 2024
יספר פיליפסן חוגג ניצחון, פסקל אקרמן משמאלו עם המקום השלישי | רויטרס

דירוג החולצה הצהובה (אחרי 10 קטעים):

1. טאדיי פוגצ'אר (סלובניה, אמירייטס) 40:02:48 שעות 2. רמקו אבנפול (בלגיה, סודאל קוויק-סטפ) 33+ שניות 3. יונאס וינגגור (דנמרק, ויסמה) 1:15+ דקות 4. פרימוז' רוגליץ' (סלובניה, רד בול-בורה) 1:36 5. חואן איוסו (ספרד, אמירייטס) 2:16+ דקות

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי