רכבו של וודס נעצר מאות מטרים מהכביש: "יש לו מזל שהוא בחיים"

רכבו של טייגר וודס בזירת התאונה
רכבו של טייגר וודס בזירת התאונה | PATRICK T. FALLON / Contributor

שחקן הגולף האגדי עבר תאונת דרכים קשה לאחר שככל הנראה הנראה נהג במהירות מופרזת ונותח במרכז הרפואי הארבור-UCLA: "הוא ער ומגיב", נמסר ממשפחתו. וודס חולץ מרכבו באמצעות גרזן ומוט

(גודל טקסט)

טייגר וודס עבר הלילה (בין שלישי לרביעי) ניתוח חרום במרכז הרפואי הארבור-UCLA, לאחר שהיה מעורב בתאונת דרכים קשה. שחקן הגולף האגדי סובל מפציעות אורתופדיות משמעותיות מאוד ברגליו. על פי ההצהרה הרשמית ששוחררה, "וודס ער, מגיב ומתאושש בחדרו".

במסיבת העיתונאים אמר אלכס וילנובה ממחלקת השריף במחוז לוס אנג'לס כי וודס היה בהכרה ומסוגל לתקשר עם גורמים שהגיעו למקום התאונה, לאחר שקיבלו שיחת 911 מעובר אורח. מפקד הכבאות של המחזור דריל אוסבי סיפר כי וודס היה במצב קשה אך יציב עם הגעתו. אוסבי אמר כי מוט וגרזן שימשו להסרת השמשה הקדמית של רכב השטח על מנת לחלץ את וודס.

לפי דיווחים, וודס נהג במהירות מופרזת, שככל הנראה גרמה לו לאבד שליטה על הרכב. הוא סטה מהדרך, פגע בשוליים, נכנס בעצים והתהפך כמה פעמים, כאשר הרכב שלו נעצר כמה מאות מטרים מהכביש. לא היו סימני החלקה ולא הוכחו בלימות, ומזג האוויר לא גרם לתאונה, כך על פי וילאנובה. כמו כן, לא צוין באיזה מהירות וודס נהג, ונראה כי חגורת הבטיחות הצילה אותו. אותם גורמים שהגיעו למקום בדקו אם וודס היה תחת השפעת אלכוהול או חומרים אחרים, אך לא מצאו הוכחות מידיות לכך.

סגן קרלוס גונזלס, שהגיע ראשון לזירת האתונה, אמר כי הוא תופס לעיתים קרובות אנשים שנוסעים פי שניים מהמהירות המותרת (45 קמ"ש) בכביש המדובר. "כריות האוויר נפתחו והחלק הפנמי של המכונית לא נפגע וכך טייגר שרד", טען וילאנובה. "מזל גדול מאוד שמר וודס הצליח לצאת מזה בחיים", אמר גונזלס.

ממשפחתו של וודס נמסר: "אנו מודים לכולם על התמיכה ברע הקשה הזה. טייגר עבר ניתוח ארוך בחלק התחתון של רגלו הימנית ובקרסול. תודה לרופאים ולבית החולים בלוס אנג'לס, שהתמיכה שלהם הייתה יוצאת מן הכלל".

רכבו של טייגר וודס
רכבו של טייגר וודס | Carolyn Cole / Contributor
טייגר וודס
טייגר וודס | David McNew / Stringer

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי