נתן לוי לקראת קרב הבכורה ב-UFC: "יש לחץ, אבל הוא לא מפריע לי"

הלוחם הישראלי יעלה הלילה לקרב הראשון שלו בארגון ה-MMA הגדול מכולם: "יש לי רק הזדמנות אחת ואני רוצה להגיע הכי רחוק שאפשר"

(גודל טקסט)

הרגע הכי גדול בקריירה של לוחם ה-MMA הישראלי נתן לוי מגיע. בלילה שבין שבת לראשון יעלה לוי בן ה-29 לקרב הבכורה שלו בארגון הגדול מכולם – UFC, כשיפגוש ברפא גרסיה, לוחם מקסיקני שיגיע לקרב עם מאזן 2:12.

לוי, שמחזיק במאזן 0:6 היה אמור לערוך את קרב הבכורה שלו ב-UFC כבר באפריל האחרון, אך הוא נפצע ויילחם הלילה. רגע לפני שהוא עולה לאוקטגון לראשונה, העניק הישראלי ריאיון נרחב באתר הרשמי של הארגון.

"לקפוץ מאושר ולהשתגע אחרי ניצחון? אם שואלים אותי, לוחמים שעושים זאת כשהם מנצחים, לא באמת ציפו לנצח בקרב", הודה לוי. "כשאני עולה לזירה, אני יודע שאנצח כך שאני לא ממש מתרגש או חוגג כשזה באמת קורה. כן אני מאושר כשאני שמח, אבל אני שומר על איפוק. אני צריך להתנהג כמו מקצוען".

"לנגד עיניי ניצבת משימה – להגיע הכי רחוק שאפשר בעולם הזה", הוסיף הלוחם הישראלי. "אני יודע שיש לי רק הזדמנות אחת להצליח, ואני הולך על זה בכל הכוח. אני מרגיש מוכן לקרב הראשון שלי. זה אמנם הקרב הראשון שלי בארגון, אבל נלחמתי עשרות פעמים בעבר, כולל בקרבות חובבים. נכון, התחלתי את הקריירה בגיל מאוחר יחסית, אבל אני כבר עשרות שנים בעולם הזה של אומנויות לחימה. כמובן שיש קצת לחץ לקראת הקרב, אבל זה לא בהכרח דבר רע. זה לא באמת מפריע לי"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי