צפו: כך השיג סוחר הסמים לשעבר נוקאאוט מדהים בתוך 7 שניות

play
מהלך גדול או מלוכלך? וולטר פולייסי | GettyImages, Emanuele Cremaschi
קרב MMA בין גבר לאישה עורר סערה בפולין 01:11

וולטר פולייסי האיטלקי שעשה הסבה והפך ללוחם MMA הדהים את קונסטנטין ליניק והפיל אותו לרצפה בתוך שניות. אלא שיריבו טוען שזה היה מהלך מלוכלך. צפו ותשפטו

(גודל טקסט)

תכירו את וולטר פולייסי, סוחר סמים לשעבר שהחליט לעשות שינוי ב"קריירה" שלו והפך להיות מתאבק MMA מהשורה. ביום שבת פולייסי עלה למזרן במסגרת אירוע "כלוב הזהב" שנערך באיטליה. פולייסי, שפלג גופו העליון מכוסה כמעט לחלוטין בשלל קעקועים, היה זקוק לשבע שניות בלבד כדי להשיג נוקאאוט מהדהד נגד יריבו קונסטנטין ליניק.

צפו בנוקאאוט המטורף והמהיר

הוא הסתער עליו מיד עם הגונג והימם אותו עם ברכייה לפנים. ליניק מצידו טוען שהמהלך הזה היה מלוכלך, כאשר הוא חשב שפולייסי ייגש אליו כדי לגעת בכפפות כפי שנהוג בדרך כלל לפני הקרבות. אלא שבמקום זה פולייסי שלח ברכייה שפגעה בחלק השמאלי של פרצופו של היריב האוקראיני, הפילה אותו לרצפה ואילצה את השופט להפסיק את הקרב אחרי שבע שניות.

המהלך המפתיע ויש שיאמרו המלוכלך הזה של פולייסי העלה את מאזנו ל-3:8 בקריירה המקצוענית ב-MMA והעניק לו ניצחון אחרי הפסד הקשה מול קונראד דירצ'קה לפני יותר משנה.

וולטר פולייסי לוחם MMA איטלקי
מהלך גדול או מלוכלך? וולטר פולייסי | GettyImages, Emanuele Cremaschi

פולייסי, שכאמור סחר בסמים במשך שנים, דיבר על הסיבה לכך שהחליט להתאבק ב-MMA ואמר: "זה התחיל בזה שעישנתי סיגריות עם החבר'ה, אבל זה הלך והידרדר במהירות. התחלתי לשדוד ולגנוב מבני נוער. בגיל 15 נעצרתי בפעם הראשונה יחד עם אחד מחבריי הטובים ביותר, שמת לאחר מספר שנים בברזיל ממנת יתר".

האיטלקי טוען שאומנות הלחימה הזו הצילה את חייו, אבל זו לא הייתה דרך קלה ושההתמכרות לסמים עדיין מאיימת עליו: "אני חושב שפשוט החלפתי את הסמים באומנות לחימה. זה משהו חזק מספיק ששומר אותי הרחק מהסמים. אפשר להגיד שזה הציל לי את החיים".