נמרוד קרביצקי ורבקה באייך השיגו מדליות ארד באליפות אירופה

קרביצקי (עד 68 ק"ג) נעצר בחצי הגמר על ידי יריב ספרדי. באייך (עד 46 ק"ג) זכתה בארד גם באליפות אירופה הקודמת

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל ממשיכה לאסוף מדליות באליפות אירופה בטאקוונדו. אחרי מדליית הכסף של בת זוגו אבישג סמברג, נמרוד קרביצקי השיג היום (שבת) מדליית ארד בתחרות הנערכת במנצ'סטר, אנגליה. הלוחם המתחרה בקטגוריית משקל עד 68 ק"ג, ניצח יריב יווני ברבע הגמר ועלה לחצי הגמר, שם הפסיד 20:4 לספרדי חאבייר פרס והסתפק בארד. זו המדליה השלישית של קרביצקי באליפויות אירופה, אחרי כסף בסראייבו 2020 וארד בדאבלין 2019.


"אני מאוד שמח על היום, היה לי יום טוב מאוד", אמר קרביצקי. "הבאתי את עצמי לידי ביטוי ברוב הקרבות, חוץ מחצי הגמר. אני טיפה מבואס, אבל מסתכל קדימה ובפעם הבאה אני אביא זהב. אני מבסוט מאוד מההישג הזה, מקום שלישי באליפות אירופה".

גם רבקה באייך, המתחרה בקטגוריית משקל עד 46 ק"ג, השיגה את מדליית הארד. באייך הבטיחה מדליה עם ניצחון 11:31 ברבע הגמר על יריבה איראנית שברחה להולנד והשתתפה באולימפיאדת טוקיו כנציגת נבחרת הפליטים, אבל בחצי הגמר הפסידה ליריבה מטורקיה. באייך זכתה במדליית ארד גם באליפות אירופה בשנה שעברה בסופיה, אם כי יש לציין שהקטגוריה שלה לא אולימפית.

"יום מטורף עם הרבה עליות וירידות, זה שהגעתי לפודיום אחרי היום זה מטורף", סיכמה באייך. "אני יודעת שאחרי פציעה כזו, מקום שלישי זה מכובד מאוד. יש עכשיו גרנד פרי ובאוקטובר יש אליפות עולם ואני מסתכלת קדימה. אני שמחה על היום הזה והצוות המדהים שלנו".