בעקבות ההאשמות הקשות: וינס מקמהון התפטר מתפקידיו ב-WWE

play
וינס מקמהון | GettyImages
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 17.6 04:58

היו"ר והמנכ"ל שפורסם כי קיים יחסי מין עם עובדת, "סירסר בה" ושילם לה דמי שתיקה, הודיע: "אשתף פעולה עם החקירה ואקבל את תוצאותיה, יהיו אשר יהיו". ומי תתפוס את מקומו? סטפני מקמהון, בתו

(גודל טקסט)

וינס מקמהון נאלץ להודיע על "התפטרות מרצון". היו"ר והמנכ"ל השנוי במחלוקת של ה-WWE, מעצמת מופעי הבידור וההיאבקות, שרק אתמול (חמישי) פורסם כי קיים יחסי מין עם אחת העובדות שלו, "סירסר בה והעביר אותה כמו צעצוע", אישר כי הוא מסיים את תפקידיו וזאת בעקבות החקירה המתנהלת נגדו.

לפי החשד, כפי שפורסם לראשונה ב"וול סטריט ג'ורנל', מקמהון בן ה-76 קיבל לעבודה את אותה עובדת והכפיל את שכרה בתמורה לקיום יחסי מין עמו. לאחר מכן החל "להעביר אותה כמו צעצוע ולסרסר בה" בין בכירים בחברה, כולל מנהלת מחלקת ניהול הכישרונות ג'ון לאורינטיס, שעד לא מזמן התחרה בעצמו בזירה תחת השם ג'וני אייס. הסיפור נחשף על ידי אדם שפנה לחברה וסיפר על כך שנודע לו כי אחת מחברותיו קיבלה כשלושה מיליון דולר דמי שתיקה עבור אותן זוועות שעברה.

וינס מקמהון
האשמות קשות הובילו לעזיבתו. מקמהון | GettyImages

ב-WWE כבר הודיעו כי הוקם צוות חקירה מיוחד מטעמם וכן אישרו כי מי שתחליף את מקמהון לפחות באופן זמני בתפקידי יו"ר והמנכ"ל היא לא אחרת מאשר בתו, סטפני, שהייתה עד כה מנהלת המותג. כידוע, משפחת מקמהון כולה שולטת ב-WWE.

בהודעה שנמסרה לתקשורת מטעם מקמהון נכתב כך: "וינס עוזב מרצונו בעקבות חקירה על התנהלות בלתי הולמת לכאורה. מקמהון נשאר נאמן ומחויב לחברה וכן בכוונתו לשתף פעולה עם החקירה המתבצעת". עוד נכתב בשם מקמהון: "הבטחתי לשתף פעולה בחקירה בצורה מלאה ואעשה את הכל כדי לסייע לה. התחייבתי גם לקבל בהסכמה את תוצאות החקירה, יהיו אשר יהיו", סיכם.