משה (בוגי) יעלון יעמוד בראש "ספיישל אולימפיקס"

play
משה בוגי יעלון | יורם גוטמן
תיקתקנו: קליפ סיכום היום, 18.6 05:32

שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר יעבוד בהתנדבות מלאה עבור הארגון שמייצג את ישראל בוועד האולימפי הבינלאומי מדי שנתיים במשחקי העולם

(גודל טקסט)

משה (בוגי) יעלון, בעברו שר הביטחון והרמטכ"ל, יעמוד בראש ארגון "ספיישל אולימפיקס" ויעשה זאת בהתנדבות מלאה.

ספיישל אולימפיקס, הארגון שמייצג את ישראל בוועד האולימפי הבינלאומי מדי שנתיים במשחקי העולם, פנה לאחרונה ליעלון בבקשה לקחת על עצמו את תפקיד יושב ראש העמותה, ולשמחת אנשי הארגון הוא הביע נכונות והשיב בחיוב בשל קרבתו לנושא.

משלחת ישראל לאליפות אירופה ספיישל אולימפיקס
משלחת ישראל שיצאה לאליפות אירופה | אתר רשמי, .

משה (בוגי) יעלון אמר: "החובה הערכית שלנו כבני אנוש בחברה מודרנית היא לעשות כל אשר ניתן כדי לבטא הלכה למעשה את ההזדמנות הניתנת לאנשים עם מוגבלויות מכל סוג. ספורטאיות וספורטאי ה'ספיישל אולימפיקס' הם דוגמה ומופת לנחישות, לאומץ ולהישגיות אישית וקבוצתית כנגד כל הסיכויים.

"כמי שמלווה מקרוב את נכי צה"ל הספורטאים, כמי שתמך וליווה מאות בעלי מוגבלויות גם בגיוסם ובשירותם בצה"ל ובעבר עמד גם בראש עמותת 'שרותי קהילה לאנשים עם צרכים מיוחדים', אני רואה חשיבות עליונה, ערכית וחינוכית בעשייה שתאפשר להם להוכיח את עצמם, להשיג הישגים ולהמשיך לנצח, יחד עם משפחותיהם, כפי שהם מנצחים יום יום בהתמודדותם הקשה מאד. אעשה ככל יכולתי, שהחברה בישראל תכיר בהם ובזכויותיהם למענם, ולמעננו כחברה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי