פתיחה מאכזבת לישראלים בטור דה פראנס, גיא ניב סיים במקום ה-173

play
כריס פרום, ישראל פרמייר טק | GettyImages, MARCO BERTORELLO
גיא ניב, רוכב אופניים ישראלי 00:32

"ישראל פרמייר טק" קיוותה לתוצאות טובות יותר בקטע הראשון במירוץ, נגד השעון: ניב סיים רביעי מהסוף לעיני הקהל הנלהב ברחובות הגשומים של קופנהאגן, כריס פרום סיים במקום ה-112

(גודל טקסט)

פתיחה לא מעודדת במיוחד נרשמה היום (שישי) לקבוצה הישראלית "ישראל פרמייר טק" בקטע הראשון של טור דה פראנס 2022. המירוץ נפתח בקופנהאגן, בירת דנמרק, בקטע נגד השעון באורך 13.2 ק"מ, שנערך לעיני קהל של רבבות דנים שמילאו את רחובות העיר, למרות הגשם.

הרוכב הישראלי גיא ניב, שרק שלשום התבשר רשמית שישתתף בטור, סיים רק במקום ה-173 מתוך 176 רוכבים, בזמן של 17:51 דקות, מרחק 2:34 דקות מהמנצח. יש לציין שקטעים נגד השעון הם לא המומחיות של ניב, שנחשב למטפס איכותי, ובכל זאת מדובר בזמן די מאכזב.

כריס פרום, ישראל פרמייר טק
פתיחה מאכזבת, אבל זהו רק הקטע הראשון. פרום | אימג'בנק GettyImages, DAVID STOCKMAN

כריס פרום, אלוף הטור ארבע פעמים בעבר, שהגיע למירוץ עם הרבה סימני שאלה סביב כושרו הגופני והפיזי, סיים במקום ה-112, מרחק של 1:16 דקה מהמקום הראשון. מייקל וודס סיים במקום ה-134. יאקוב פולסנג, שזכה לתמיכה גדולה מהקהל המקומי, סיים במקום ה-63, מרחק 55 שניות מהמנצח. מדובר כמובן רק בקטע הראשון במירוץ ארוך ומפרך, ואף אחד בקבוצה הישראלית לא מתמחה בקטעים נגד השעון, אך סביר להניח שראשי "ישראל פרמייר טק" קיוו לתוצאות טובות יותר, ויקוו לשיפור מחר, בקטע השני, שייארך 202 ק"מ על קו החוף של דנמרק בין רוסקליד לנייבורג.

מי שסיים ראשון את הקטע באופן די מפתיע הוא איב לאמפר הבלגי, מקבוצת קוויקסטפ, שקבע זמן 15:17 דקות. השניים שסיימו לידו על הפודיום הם ווס ואן ארט ההולנדי וטאדיי פוגאצ'אר הסלובני שזכה ב-2020 וב-2021 בטור, שכיום חלק מקבוצת האמירויות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי