ילד פלא: בלסינג אפריפה שיפר פעם נוספת את השיא הישראלי בריצת 200 מטר

הישג נהדר לישראלי בן ה-18, שהעפיל לגמר אליפות העולם לנוער: אחרי ההצגה במוקדמות, קבע את התוצאה הכי טובה בחצי הגמר - 20.17 שניות

(גודל טקסט)

אליפות העולם לנוער (עד גיל 20) נמשכה אמש (רביעי) בקולומביה, והביאה איתה שיא ישראלי חדש בריצת 200 מטר. למעשה, בלסינג אפריפה בן ה-18 עשה זאת פעמיים – פעם אחת במוקדמות, ואז פעם נוספת בחצי הגמר.

ממש כמו במוקדמות, כך גם בחצי הגמר אפריפה סיים ראשון במקצה שלו, כששרף את המסלול ועצר את השעון על 20.17 שניות – שיפור של 20 מאיות מהתוצאה שקבע במוקדמות. האצן המוכשר אף קבע את התוצאה הטובה ביותר בכל חצי הגמר, וכעת אפשר לפנטז גם על מדליה – לא פחות. הגמר ייערך הלילה (בין חמישי לשישי, 2:00 שעון ישראל).

אצן ישראלי בלסינג אפריפה
פוטנציאל גדול. אפריפה | אתר רשמי, איגוד האתלטיקה

רמז למה שהולך להתרחש בחצי הגמר ניתן היה לקבל במוקדמות, כאמור, אז אפריפה שיפר את שיאו שלו כשעצר את השעון על 20.37 שניות שיפור נאה לעומת התוצאה שקבע לפני חודש בדיוק בגרמניה (20.55 שניות).

אפריפה סיים ראשון במקצה שלו בהפרש גדול מהמקום השני (20.56 שניות), ובסך הכל קבע את התוצאה השנייה בטיבה בכל המוקדמות. רק לטסילה טבוגו מבוצואנה, שיהיה אחד היריבים הגדולים שלו על הזהב, קבע תוצאה טובה יותר – 19.99 שניות.