עומר גולדשטיין ואיתמר איינהורן יזנקו בפתיחת הוולטה אספניה

רוכבי האופניים של ישראל פרמייר טק ישתתפו החל מיום שישי בטור הספרדי שייצא לדרך בהולנד. המטרה: לנסות להשיג ניצחון באחד מששת השלבים שצפויים להסתיים בספרינט

(גודל טקסט)

הרוכבים הישראלים איתמר איינהורן ועומר גולדשטיין מקבוצת ישראל פרמייר טק, יזנקו ביום שישי באוטרכט (הולנד) לגראנד טור השלישי של העונה – הוולטה אספניה.

אלוף ישראל איתמר איינהורן יהיה המאיץ של הקבוצה בטור הספרדי, כאשר המטרה המוצהרת שלו ושל ישראל פרמייר טק היא לנסות להשיג ניצחון באחד מששת השלבים שצפויים להסתיים בספרינט. "למרות שאין בהרכב שלנו 'רכבת' של רוכבים שיוכלו להוביל אותי לספרינט, אני עדיין מאמין שכמה מהם יוכלו להעניק לי את העזרה הדרושה כדי 'לייצר' ספרינט איכותי ואולי אוכל להשיג ניצחון או לפחות פודיום היסטורי בוולטה", אמר איינהורן.

זו הפעם השניה שאיינהורן משתתף בגראנד טור הספרדי, אחרי שב-2021 גילה יכולת מרשימה וסיים פעמיים בעשיריה הראשונה. לטור הזה הוא מגיע אחרי שהשיג תוצאה מצויינת באליפות אירופה במירוץ הכביש שלשום, כשסיים במקום ה-13. "אני מגיע בכושר טוב ובמוטיבציה גבוהה", סיכם איינהורן ואמר שהוא "מרגיש מוכן להשיג תוצאה היסטורית".

בנוסף יתירה גם גולדשטייין, שהחמיץ כזכור את הטור דה פראנס ברגע האחרון בשל חשש (שהתבדה) שנדבק בקורונה, והוא נחוש לכפר על ההחמצה בטור הספרדי. "אני מגיע עם המון רעב", אמר גולדשטיין. "רציתי להשיג משהו בלתי נשכח בטור, אבל נאלצתי כידוע להחליף את הדיסק: אהיה מאושר אם זה יקרה בוולטה!".

איתמר איינהורן זוכה באליפות ישראל באופניים
אלוף ישראל מגיע לוולטה אספניה. איינהורן | יח"צ – חד פעמי, יחצ

ישראל פרמייר טק תגיע לוולטה עם שאיפות ברורות לשחזר את ההישג מהטור דה פראנס בו סיימה עם שני ניצחונות ושלושה פודיומים. המטפס הקנדי מייק וודס מסומן על ידי הספורט דירקטורים של הקבוצה, אוסקר גררו ודרור פקץ', כמועמד להתחרות בצמרת הדירוג הכללי. ב-2017 סיים וודס במקום השביעי הכללי תוך שהוא משיג שני ניצחונות.

גם כריס פרום יחזור לגראנד טור בו זכה בעבר והוא מגיע אחרי הופעה מעודדת בטור דה פראנס. "אני מוכן ומזומן לסייע לקבוצה לרשום עוד גראנד טור מוצלח", אמר פרום.

הוולטה יוזנק כאמור ביום שישי (19 באוגוסט) באוטרכט שבהולנד, ימשיך לשני שלבים נוספים בהולנד וימשיך בספרד עד שיגיע לסיומו במדריד ב-11 בספטמבר.

ההרכב המלא של ישראל פרמייר טק:

מייק וודס – קנדה
כריס פרום – בריטניה/ קניה
עומר גולדשטיין – ישראל
איתמר איינהורן – ישראל
דריל אימפיי – דרום אפריקה
קרל פרדריק האגן – נורבגיה
אלסנדרו דה מארקי – איטליה
פטריק בווין – ניו זילנד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי