גילי שריר זכתה במדליית ארד בגרנד סלאם אבו דאבי

play
גילי שריר באליפות אירופה 2022 | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media
תיקתקנו: קליפ סיכום היום בספורט, 21.10 05:45

אחרי הארד של גפן פרימו ביום שישי, גם שריר עלתה לפודיום דרך בית הניחומים. גברה על יריבה קרואטית בקרב המכריע

(גודל טקסט)

אחרי שנבחרת ישראל חזרה מאליפות העולם בג'ודו עם מדליית ארד רק בתחרות הקבוצתית, התוצאות בגראנד סלאם אבו דאבי ממשיכות להיות טובות יותר. אחרי שאתמול (שישי) גפן פרימו זכתה במדליית ארד במשקל עד 52 ק"ג, היום הגיע תורה של גילי שריר לזכות בארד משלה.

שריר שמתחרה בקטגוריית משקל עד 63 ק"ג, עלתה אוטומטית לסיבוב השני וגם גברה על שראי פדייה גררו מספרד בניקוד זהב – בתום קרב ארוך ומתיש. ברבע הגמר הישראלית הפסידה לאניה אוברדוביץ' הסרבית ומשם נשרה לבית הניחומים.

בבית הניחומים שריר גברה על קתרינה האקר מאוסטרליה ובקרב על הארד צברה ניקוד בזכות ווזארי וזה הספיק לה לניצחון על איווה אובראן מקרואטיה.

במשקל עד 70 ק"ג, מאיה גושן התקרבה, אבל הפסידה בקרב על הארד. גושן עברה יריבה משוויץ, אבל הפסידה לגבריאלה וילמס הבלגית ונשרה לבית הניחומים. הישראלית ניצחה את קלי פיטרסון-פולארד הבריטית, אבל בקרב על הארד הפסידה לקייטי ייטס-בראון – גם היא בריטית.

גילי שריר באליפות אירופה 2022
יופי גילי | אימג'בנק GettyImages, Nikola Krstic/MB Media

שריר אמרה: "מאוד שמחה לסיים את היום הארוך הזה עם מדליה על הצוואר. מקרב לקרב השתפרתי, דברים שעבדתי עליהם מתחילים לבוא לידי ביטוי ושהעבודה הקשה, השעות הארוכות וההשקעה העצומה משתלמות. אני רוצה להודות לצוות שליווה אותי במהלך היום שני הרשקו, עידו בר, צ'ארלס צ'יבאנה ומקס הפיזיותרפיסט. תודה כמובן לספונסרים שלי שתומכים בי בכל מצב, סייברארק ומור בית השקעות, למאמן האישי שלי אייל בכר ולמשפחה שלי. עכשיו עם הפנים קדימה לקראת טורניר המאסטרס שייערך בירושלים".

המאמן שני הרשקו: "יום קרבות איכותי לגילי שמצליחה לזכות במדלית ארד יוקרתית בגרנד סלאם, אני מאוד שמח על המדליה של גילי ועל ההתעלות והמחוייבות שלה לניצחון בקרב על הארד, חשוב לציין גם את מאיה גושן שנתנה יום קרבות מרשים ולצערי בשל חוסר ריכוז הפסידה בקרב על הארד".

הפרסים המחולקים בגרנד פרי אבו דאבי:

מדליית זהב: 5,000 יורו (4,000 לספורטאי, 1,000 למאמן)
מדליית כסף: 3,000 יורו (2,400 לספורטאי, 600 למאמן)
מדליית ארד: 1,500 יורו (1,200 לספורטאי, 300 למאמן)