באנגליה ביקרו את קלופ על ההרכב, רוברטסון התנצל בפני האוהדים על ההפסד

יורגן קלופ, אנדי רוברטסון
יורגן קלופ, אנדי רוברטסון | JUSTIN TALLIS/AFP via Getty Images

הגרמני ביצע שבעה שינויים ב-11 שפתחו בגביע נגד צ'לסי והבהיר: "היינו צריכים מהירות וכל מה שעשיתי היה הכרחי". ההפסדים: "בעבר היינו עושים הגנה יוצאת מן הכלל". המגן בטוויטר: "לאחרונה אנחנו לא מספיק טובים"

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

בשונה מכל העונה המטורפת שחווה השנה ליברפול, בה היא קבעה מספר שיאים היסטוריים, אתמול (שלישי) היא גם רשמה נקודת שפל מסוימת, לאחר שהודחה מהגביע האנגלי בעקבות הפסד 2:0 לצ'לסי בסטמפורד ברידג', כשלמעשה מוליכת הפרמיירליג כבר רושמת הפסד שלישי בארבעת המשחקים האחרונים שלה, כשלמעט הניצחון על ווסטהאם, הפרש השערים שלה עומד על 8:0 לרעתה.

לאחר המשחק בלונדון, יורגן קלופ זכה להמון ביקורות בתקשורת האנגלית, זאת לאחר שביצע לא פחות משמונה שינויים בהרכב שפתח במשחק, כשהבולטים במיוחד היו הצבתם של ניקו וויליאמס וקרטיס ג'ונס הצעירים, לצד השוער אדריאן שהחליף את אליסון אשר לא נכלל אפילו בסגל למשחק. המנג'ר הגרמני הדף את הביקורות והבהיר: "אני לא מודאג מהיכולת שהציגה הקבוצה. זה לא היה משחק רע כמו נגד ווטפורד. היינו צריכים כמה שיותר מהירות ובאופן קבוע ולכן השינויים היו הכרחיים".

"ידענו שהולך להיות משחק אינטנסיבי מאוד. מעולם לא חשבנו לעצמנו שתהיה עונה קלה או שיהיו לנו משחקים קלים. זה תמיד קשה. רוב המשחקים העונה הלכו לכיוון שלנו בגלל שעשינו הגנה יוצאת מן הכלל. קבוצות כמעט ולא הגיעו למצבים מול השער שלנו. צריך להודות באמת, בארבעת המשחקים האחרונים שלנו ספגנו יותר מדי שערים. אני לא מודאג שאיבדנו את המומנטום שבו היינו, כי זה כדורגל. תמיד אפשר לחזור לזה" סיכם קלופ.


קלופ במשחק אתמול בברידג'. "בארבעת המשחקים האחרונים שלנו ספגנו יותר מדי" (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מי שכן פותח באופן קבוע במדי המרסיסייד אך כלל לא מזכיר את היכולת המסחרר שהציג עד לא ממזמן הוא המגן אנדי רוברטסון. לאחר ההפסד המאכזב, הסקוטי נעזר בחשבון הטוויטר שלו על מנת להתנצל בפני אוהדי ליברפול וכתב: "יודעים שלא שיחקנו מספיק טוב במשחקים האחרונים, אך נמשיך לעבוד קשה ולחזור חזקים יותר. הקהל שלנו פעם נוספת היה מדהים ואנחנו מקווים להחזיר לכם בקרוב על התמיכה".




מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי