תחילתו של משבר? צפו: צ'לסי ברבע הגמר אחרי 0:2 ענק על ליברפול

שחקני צ'לסי חוגגים
שחקני צ'לסי חוגגים | Clive Mason/Getty Images

הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המשחקים האחרונים לקבוצה של יורגן קלופ, שסבלה מיום גדול של קפה בשער הבלוז. שערים נהדרים לוויליאן ובארקלי

קבוצות: ליברפול צ'לסי
(גודל טקסט)

האם ליברפול במשבר? אחרי שהאדומים רשמו בשבת האחרונה את ההפסד הראשון שלהם העונה בליגה כשהובסו 3:0 מול ווטפורד, הם רשמו הפסד נוסף הערב (שלישי), והפסד הרבה יותר גורלי, כשנכנעו 2:0 לצ'לסי בשמינית גמר הגביע האנגלי באצטדיון הסטמפורד ברידג'. הבלוז סיפקו הופעה נהדרת, שערים יפים, נהנו מיכולת פנטסטית של קפה אריסבלאגה בין הקורות ועלו בצדק לרבע. גם ניוקאסל ושפילד יונייטד העפילו.

זה היה ההפסד השלישי של ליברפול בארבעת משחקיה האחרונים בכל המסגרות, דבר אליו לא רגילים באנפילד בעונות האחרונות. אחרי שאיבדה היום את הסיכוי לזכות בגביע, אלופת אירופה עלולה לאבד את מקומה גם בליגת האלופות בשבוע הבא מול אתלטיקו מדריד, אחרי שהפסידה לה 1:0 במשחק הראשון.

צ'לסי רשמה ניצחון באמת ענק והציגה כדורגל נהדר מול קבוצה גדולה, דבר שלא הצליחה לעשות יותר מדי פעמים העונה. בדקה ה-13 חניכיו של פרנק למפארד עלו ליתרון, כשפאביניו איבד בחוסר אחריות 20 מטרים מהשער שלו, וויליאן ירה כדור עוצמתי למרכז השער והשוער אדריאן (שהחליף את אליסון) הגיב לא מספיק טוב ונכנע.


וויליאן חוגג (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

בדקות שלאחר השער ליברפול לחצה ולחצה, הגיעה למספר מצבים, אך נתקלה ביום גדול של קפה בשער. זה סיפור מעניין, שכן השוער הספרדי איבד את מקומו בהרכב לטובת ווילי קבאז'רו במשחקים האחרונים בעקבות יכולת מאכזבת, אך קיבל היום הזדמנות והוכח את עצמו בגדול עם מספר הצלות לא פחות ממדהימות.

צ'לסי פתחה טוב את החצי השני מול הקבוצה של יורגן קלופ. בדקה ה-62 הם כמעט עלו ל-0:2 מכדור חופשי של מייסון מאונט, שבעט היטב מ-25 מטרים ופגש את המשקוף. שתי דקות לאחר מכן השער הגיע, כשרוס בארקלי דהר קדימה עם הכדור כ-50 מטרים ושחרר בעיטה אדירה אל הרשת.

לא ברור מה עבר על הגנת ליברפול לאחר מכן, שכן כל התקפה של המארחת הרגישה כאילו שהיא יכולה להסתיים בשער. פדרו (הופעה 200 בצ'לסי) בדקה ה-67 היה חייב לעשות 0:3, אך החמיץ בגדול במצב של אחד על אחד מול השוער. בדקה ה-74 אוליבייה ז'ירו נותר לבד מול אדריאן ובעט, אך סחט הצלת ענק מהשוער, שהדף למשקוף והחוצה.

בהמשך יורגן קלופ הכניס למערכה את מוחמד סלאח ורוברטו פירמינו, שקיבלו מנוחה, אך גם הם לא הצליחו להושיע את מוליכת הפרמיירליג. אמנם האליפות נראית כבר בכיס שלה, אבל ליברפול תצטרך לחזור ליכולת שאפיינה אותה העונה כדי להשאיר לעצמה סיכוי לשמור את התואר "אלופת אירופה".

תוצאות נוספות
רידינג – שפילד יונייטד 2:1 (אחרי הארכה) – לצפייה בתקציר לחצו כאן
ווסט ברומיץ' – ניוקאסל 3:2 – לצפייה בתקציר לחצו כאן


יורגן קלופ מאוכזב (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)


קפה אריסבלאגה. משחק גדול שלו (Shaun Botterill/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי