מאנה: "אם לא נהיה אלופים, זה מובן. ננסה לזכות בשנה הבאה"

סאדיו מאנה
סאדיו מאנה | Jan Kruger/Getty Images

כוכב ליברפול הודה שהוא מקבל בהבנה את האפשרות שתילקח מהם אליפות היסטורית: "זה החלום שלי, אבל מיליוני אנשים בעולם איבדו קרובי משפחה. אני רוצה לנצח השנה את כל המשחקים ולזכות, אבל אם לא אז אלה החיים"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

רק אתמול (רביעי) זכינו לראות קטעים ראשונים מהסרט הדוקומנטרי שמופק בסנגל על הכוכב הכי גדול שלה, סאדיו מאנה, כאשר שמענו את המנג'ר שלו כיום בליברפול, יורגן קלופ, מספר על אהבה ממבט ראשון עם הקשר. הם נפגשו לראשונה עוד כשהסנגלי היה שחקן צעיר ברד בול זלצבורג ופגש את קלופ ודורטמונד ב-2013, אבל כעת מתברר כי בעוד קלופ התלהב כבר אז מהקשר, מאנה בעצמו היה בטוח שזה כלל לא המקרה.

בעוד שקלופ התרשם ממאנה ובסרט סיפר שהוא פגש "בחור צעיר באמת, עם כובע בייסבול, שקוע, פס בלונדיני, כמו ראפר", נראה שמי שהיום כבר נחשב לכוכב הגדול ביותר בסנגל ראה את הדברים קצת אחרת: "פגשתי אותו בדורטמונד וזו הייתה תקופה שתמיד חבשתי כובע. כנראה שלא נראיתי ב-2013 כמו היום, הייתי צעיר יותר ולבשתי את הבגדים שחשבתי שהם הכי טובים".

מסתבר שאותו מפגש עם קלופ גם היה אחת הסיבות הגדולות לכך שמאנה עבר לליברפול. במרץ 2016 סאות'המפטון נחלצה מפיגור 2:0 וניצחה 2:3 את ליברפול, משחק בו מאנה כיכב עם צמד. הוא לא חשב שהוא הרשים את קלופ גם אז וסיפר לאחרונה: "אני והסוכן חשבנו באותם ימים על מנצ'סטר יונייטד, זו הייתה תקופה קשה עבורי כי ישבתי הרבה על הספסל ולא חשבתי שמישהו יתקשר וירצה לצרף אותי, אבל קלופ התקשר ואז הבנתי שהוא לא חושב שאני ראפר".


קלופ ומאנה. סיפור אהבה עוד מ-2013 (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

ובחזרה לסרט. במהלך הצילומים שנעשו לאחרונה, נשאל השחקן על עתיד עונת הפרמיירליג והחשש שתבוטל ותילקח ממנו ומחבריו לליברפול האליפות שהם על סף זכייה בה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה. מאנה, שלא אחת הוכיח עד כמה צנוע הוא, לא התבלבל ואמר: "זו תקופה קשה מאוד עבור ליברפול, אבל עוד יותר עבור מיליוני אנשים מסביב לעולם שאיבדו את משפחותיהם, זה הרבה יותר מסובך. החלום שלי הוא לזכות באליפות ואני רוצה שזה יקרה השנה, אני רוצה לנצח את המשחקים שנשארו ולהבטיח את הזכייה באליפות, אבל אם זה לא יקרה – אקבל את המצב, אלה החיים. מה שלא יהיה, אנחנו נקבל את המקרה בהבנה ובתקווה נזכה באליפות בשנה הבאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי