ונגר רומז על פרישה ומודה: "שמחתי לראות את ליברפול מפסידה"

ונגר
ונגר | Gettyimages

כשנתיים אחרי שעזב את ארסנל, המאמן בן ה-70 הבהיר כי אין בכוונתו לשוב לקווים, לפחות לא בתקופה הקרובה: "מקדיש את עצמי לפיפ"א". וגם: היום בו קלופ ושחקניו הובסו ואיבדו את הסיכוי לשבור את השיא של התותחנים

קבוצות: ליברפול ארסנל
(גודל טקסט)

מזה שנתיים שארסן ונגר לא מאמן אף קבוצה ומאז היו לא מעט ספקולציות בנוגע לחזרה אפשרית שלו, אבל בריאיון שהעניק אמש (שבת) הוא בהחלט סיפק רמזים עבים לכך שהקריירה שלו כמאמן הגיעה לסיומה. במאי 2018 הוא נפרד מארסנל לאחר 22 שנה בתפקיד ומאז הוא מעביר את מרבית זמנו כפרשן ברשת "beIN Sports" במקביל להיותו יועץ של פיפ"א, ומדבריו לא עושה רושם שבקרוב זה ישתנה.

"בשלב זה אני בוחר להקדיש את עצמי כדי לעבוד בפיפ"א. אנחנו אחראים על 211 התאחדויות ויש בעיות קשות שצריך לטפל בהן. אני לא אומר שאני לא מתגעגע לתחרויות, אבל אני מנסה להשפיע גם בתחום הזה", סיפר הצרפתי שיחגוג באוקטובר את יום הולדתו ה-71.

ונגר, שזכה בשלוש אליפויות כולל אחת היסטורית ב-2003/04, אז ארסנל לא הפסידה אפילו משחק אחד, אמר אחרי שנפרד מארסנל שבמוקדם או במאוחר הוא ישוב לאמן, אבל ייתכן שאלה היו תקוות שיא. לפרמיירליג הוא טען שלא יחזור כדי לא לפגוע בארסנל, אבל הוא לא שינה את עמדתו גם בכל הנוגע לביקור באצטדיון האמירויות: "אמרתי לעצמי כשעזבתי, שזו פרידה לתמיד. אם אחזור לאמירויות? החלטתי להיפרד מארסנל על כל המשתמע מכך ואני אעמוד בהבטחה הזו. אימנתי את הקבוצה ב-1,235 משחקים והיו לי זמנים טובים ורעים, אבל תמיד ניסיתי להגן על ערכי המועדון ואני חושב שהצלחתי בכך".

ואם כבר הוזכרה עונת ה"בלתי מנוצחים", ונגר נשאל כיצד הרגיש בערב בו ליברפול לראשונה העונה הפסידה בפרמיירליג ובכך פספסה הזדמנות להשוות את השיא, אפילו לעשות אותו פי כמה יותר טוב בזכות מספר ניצחונות גבוה יותר משמעותית: "הייתה תחושת סיפוק (לראות את ליברפול מפסידה). תמיד נרצה להיות היחידים שהשיגו משהו כזה וליברפול קבוצה שלחלוטין הייתה יכולה לרשום הישג דומה, אבל זה מוכיח כמה קשה לשחזר הצלחה כזו. באותו יום קיבלתי המון הודעות מאוהדי ארסנל".


סלאח צופה בתיירי הנרי באותה עונה בלתי נשכחת (ספורט1)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי