דיווח: כריסטיאנו רונאלדו מתחתן

כריסטיאנו רונאלדו עם אשתו לעתיד
כריסטיאנו רונאלדו עם אשתו לעתיד | Getty

אולי זו החתונה הנוצצת והמדוברת של מסי בקיץ ואולי הסיבה היא הרחבת התא המשפחתי, אבל כך או כך פורסם בפורטוגל ש-CR7 ובחירת לבו ג'ורג'ינה רודריגס ימסדו את הקשר. לכל הפרטים

(גודל טקסט)
 כנראה שליאו מסי עשה ליריבו המושבע כריסטיאנו רונאלדו חשק. אחרי החתונה הכה נוצצת ומדוברת שלו ושל אנטונלה בקיץ האחרון ברוסאריו, מגיעה התגובה של CR7.


העיתון הפורטוגלי "קוריאו דה מאניה" דיווח הבוקר (שני) שהכוכב של ריאל מדריד ובת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס מתחתנים. איך תסבירו את זה אם לא חשק עז שעשה הפרעוש לכריסטיאנו רונאלדו, לו כידוע כבר שלושה ילדים, כשבמקביל רודריגס נמצאת בחודש השביעי להריון כשהיא נושאת ברחמה את ילדו הרביעי.




תאריך החתונה המשוער תלוי בלא מעט משתנים, בראש ובראשונה בלידה הקרובה של הזוג ולאחר מכן גם בתוצאות שתשיג נבחרת פורטוגל במונדיאל 2018. עוד דווח כי רונאלדו רכש לאהובתו טבעת יהלום ענקית ששווה כ-270 אלף יורו. בקרוב מאד נוכל לנסות לאתר את היהלום הזה על אצבעה של רודריגס, חובבת הרשתות החברתיות.





אחרי הדיווח, למדור נפלו מספר אסימונים כאשר רק בשבוע שעבר פרסמנו כי רונאלדו בילה עם ג'ורג'ינה וחבריו בארוחה חגיגית – ואולי שם פרסם בפניהם הכוכב שהם עומדים להתחתן. בכל זאת, הבחור לא ילד, כבר בן 32 והיא בהתאם, רק בת 23.


מה שאולי יכול לחזק את הדיווח על החתונה היא העובדה הפצצה הספרדייה לוקחת שיעורי ריקודים סלוניים – לא דבר אופייני כל כך לאחת שנמצאת בחודש השביעי להריון. למדה מבעלה לעתיד לעבוד קשה והחלה להתאמן על הריקוד הזוגי לחתונה? ימים יגידו.


 

Always nice to see my great friends

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

Family mood ❤️❤️❤️❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

Bailar alegra el corazón ❤ Gracias a mis profesores Basi y Deisy por darme mis primeras clases de salsa Estoy feliz ✨

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי