אחרי מבול השערים: כריסטיאנו רונאלדו יצא לחופשה רומנטית

רונאלדו
רונאלדו | אינסטגרם

הפנומן של ריאל מדריד נמצא בכושר שיא וכבר ניצל את המצב כדי לדרוש מראשי הבלאנקוס להשוות את חוזהו לזה של יריבו המושבע, אבל על הדרך גם קיבל את האישור ויצא להרים עם חברתו המהממת. אי אפשר שלא לקנא

(גודל טקסט)
אחרי היכולת האדירה שהציג לאחרונה כריסטיאנו רונאלדו, הפנומן של ריאל מדריד שכבש 17 שערים ב-12 הופעותיו האחרונות, החליט CR7 לצ'פר את עצמו ואת בת זוגו ג'ורג'ינה רודריגס בחופשה חלומית של 48 שעות, ללא ארבעת הילדים שנשארו בבית במדריד.


הכוכב העמיס את אמה של אלנה מרטינה, בתו הרביעית, במסוק הפרטי שלו לחופשה מפנקת ביותר בהרים עם זוג חברים נוסף, כשהם נהנים מנסיעה במזחלות שלג, אוכל מפנק עם נוף של הרים מושלגים וגם טבילה במעיינות חמים. הזוג ויתר על סנובורד או גלישה מכל סוג שהיא הכוללת מגלשיים, כי בכל זאת צריך לשמור על מכונת הגולים כשירה עד לסיום העונה.




בזמן שכל זה קרה, "מונדו דיפורטיבו" דיווח כי לאור היכולת שהציג רונאלדו מאז תחילת 2018, ריאל מדריד כנראה תיכנע לבקשותיו ותשדרג את חוזהו ולכל הפחות תשווה אותה לזו של ליאו מסי – כיום הפורטוגלי מרוויח כ-540,000 אלף יורו בשבוע, אך הוא דורש את מה שמרוויח יריבו מברצלונה – 680,000 אלף יורו בשבוע.



חופשה רומנטית אחרי מבול השערים בשבועות האחרונים (אינסטגרם)


 

Amazing day❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

Amor infinito

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

☃️❤️☃️ Maravillas de la naturaleza…

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי