אלחמיסטר, הישמרי לך: העסק החדש של אלמוג ונטליה בוזגלו

אלמוג ונטליה בוזגלו
אלמוג ונטליה בוזגלו | אינסטגרם

משפחת בוזגלו כובשת את המדינה. בימים אלו מצולמת העונה השנייה של הסדרה, מאור ומירן מובילים קמפיינים וכעת גם האח הצעיר בבית פתח עם אשתו ליין בגדי ים, גם בקולקציה ייחודית לגברים! צפו להפתעות

(גודל טקסט)
זה לא שהשם בוזגלו חדש לחובבי הכדורגל בישראל, אך בואו נודה על האמת, מאז עלייתה של הדוקו ריאילטי בכיכובה של המשפחה הכי מפורסמת בספורט שלנו, אין אחד או אחת שלא מכירים את ארבעת האחים, נשותיהם וההורים יעקב וחני שמנצחים על כל החגיגה הזאת. בזמן שהעונה השנייה מצטלמת בימים אלו, המשפחה כולה מככבת בקמפיין ל"אופל קורסה", מאור ומירן משמשים כפרזנטורים לרשתות מוכרות וכעת נמצאים בלונדון אחרי ניתוח שני לטובת יישור וכיפוף הברך של מאור, וגם האח הצעיר אלמוג ביחד עם אשתו נטליה, מבשלים משהו חדש.


רק לפני כשבעה חודשים נטליה בוזגלו ילדה את בתם השנייה של הזוג, מיה, אחותו הצעירה של טומי, כאשר אחרי הלידה נטליה החליטה שהיא הולכת על משהו חדש ביחד עם החצי השני שלה. הזוג הצעיר לבית בוזגלו פתח ליין של בגדי ים בעיצוב אישי העונה לשם Amore mia bikin, על שמה של מיה הקטנה. נטליה אחראית על העיצוב, ובקרוב גם קשרה של בני יהודה יימצא זמן תוך כדי מאבקי הפלייאוף העליון לעצב קולקציה ייחודית לגברים. מה שנקרא – נטע אלחמיסטר, הישמרי לך!




בניגוד לכל מותגי בגדי הים שאנחנו רואים היום, הזוג הצעיר חושב לא רק על המין היפה, אלא גם על הגברברים שמתקשים למצוא בגדי ים בעיצוב אישי. בקרוב מאד נזכה לראות תמונות של השניים ועד אז, מיס בוזגלו משמשת כמודלית של הליין החדש ללא כל זכר לעובדה שהייתה בהריון שני עד לא מזמן. אם אתם או אתן כבר בראש להצטייד לקראת הקיץ, את בגדי הים אפשר לרכוש דרך האינסטגרם. תתחדשו!



שום זכר להיריון. נטליה בוזגלו מדגמנת את הקולקציה (אינסטגרם)



סדרה, קמפיינים ואפילו מותג בגדי ים לגברים ולנשים. משפחת בוזגלו בשיאה (אינסטגרם)


 

Amore mia bikini Coming soon❤️ @amore_mia_bikini

A post shared by Amore Mia (@natalia_buzaglo) on



 

New collection @amore_mia_bikini #bikini

A post shared by Amore Mia (@natalia_buzaglo) on



 

Woowwwwww New collection להזמנות ובירורים ניתן לשלוח הודעה 0543984788 #amore_mia_bikini #bikini

A post shared by Amore Mia (@natalia_buzaglo) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי