הפרויקט של חנן ממן: הקשר פוצח בקריירה חדשה?

חנן ממן ואשתו בר
חנן ממן ואשתו בר | אינסטגרם

הפועל באר שבע יצאה למחנה אימונים לקראת הפלייאוף, הרכש הטרי הצליח לגרום לחבריו לשלוף את הסמארטפונים ולתעד אותו מזמר בקולי קולות - כל זאת בזמן שאשתו ההורסת בר מחכה לשובו בדירתם החדשה

(גודל טקסט)

כשהיא מוליכה את טבלת ליגת העל עם 57 נקודות, הפועל באר שבע נמצאת בעיצומו של מחנה אימונים בן שלושה ימים לקראת הפלייאוף העליון, בו ברק בכר מתרכז בעיקר בצד המנטלי אצל השחקנים. כפי שחשבונות האינסטגרם של הבאר שבעים מדווחים, המחנה מתקיים בכפר הנופש נחשולים שליד חיפה, כאשר האימונים נערכים בחוף הים ובמגרש של הקיבוץ השכן מעגן מיכאל. כל השחקנים האדומים, כולל אלו שנמצאים בספק יצאו למחנה כשהמטרה היא גם לגבש את השחקנים ביחד אחרי ימים לא פשוטים.

ואם אמרנו לגבש, מי שעזר מאד לעניין הזה לקרות הוא חנן ממן, שהחלים מפציעה במפשעה וצפוי לחזור להרכב מול בני יהודה במשחק הראשון של הפלייאוף העליון ביום ראשון הקרוב. ביום השני למחנה, ממן מככב בסטוריז של חבריו לקבוצה, ביניהם ג'ון אוגו, גיא מלמד ודור אלו כשהוא עומד על שולחן ושר את שירו המפורסם של ג'קי מקייטן בעת ארוחה של כל הקבוצה. דווקא לא רע בתור אחד שהמקצוע שלו רחוק מקריירת זמרה. כבר אמרנו שיש קשר ישיר בין שירה לכדורגל?

בלי קשר ליכולות הסלסולים, נכון שרק לפני פחות מחודשיים חנן ממן עשה את המעבר מהפועל חיפה לבירת הנגב, אך העובדה שהשתלב נפלא מקצועית ואישית גרמה לו ולאשתו בר להדרים כל הדרך מיקנעם, שם התגוררו לפני, ולהעתיק את מגוריהם לבאר שבע.

המעבר התרחש ממש בימים האחרונים וגברת ממן הצעירה שיתפה בחשבון האינסטגרם שלה צילום של דירתם החדשה תחת הכיתוב "ליבי בצפון אך אנכי בסוף הדרום" – כי להיות אשת כדורגלן זה אומר לעבור דירה בהתאם לקבוצה וזה לא פשוט בכלל! ולא סתם, עוד בחודש תשיעי כשהזוג מצפה ללידת ביתם הבכורה שאוטוטו צפויה להגיח אל העולם. מרגש! ושאפו לבר ההורסת על ההקרבה. לא מובן מאליו העסק הזה.


חנן ממן מרקיד את החברים, אוגו מיהר לתעד (אינסטגרם)


גם גיא מלמד הוציא את הסמארטפון ודאג לשתף (אינסטגרם)


בר וחנן ממן. מחכים כבר להולדת הבת!! (אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי