בתזמון מושלם: שי זהבי חשפה את הייעוד שלה בחיים

יפים ונכונים. ערן ושי זהבי
יפים ונכונים. ערן ושי זהבי | צילום: אינסטגרם

הבלוג לתזונה נכונה ופעילות ספורטיבית של מיסיס זהבי הושק: "זה מה שאני רוצה לעשות כל החיים ואני גאה שתזכו להצצה קטנה לעולם שלי". וכיצד ערן ואשתו חגגו את המימונה במזרח הרחוק?

(גודל טקסט)
בין הכיבושים והשערים של ערן זהבי בגוואנגז'ו, אשתו שי הספיקה לפתוח הבוקר (ראשון) בלוג חדש עם טיפים לתזונה נכונה ופעילות ספורטיבית מומלצת, כפי שסיפרנו לכם כבר אצלנו במדור. הטיימינג מוצלח ביותר חייבים להודות, ערב אחרי הקלוריות של המופלטות והמימונה המרוקאית שגם על נציגנו בסין לא פסחה – כאשר שמשפחתה של שי הגיעה לחגוג איתם במזרח הרחוק.


הבלוג החגיגי של מיסס זהבי נפתח במספר מילים שכתבה על עצמה: "עד לא מזמן היה לי קשה להגדיר את עצמי. לא היה לי מקצוע עיקרי ועשיתי הרבה דברים כמו תואר ראשון בפסיכולוגיה, למדתי איפור, קורס קונדיטוריה קצר, אבל אף פעם לא מצאתי את עצמי אומרת – זה הייעוד שלי. את זה אני רוצה לעשות כל החיים. בינינו, לא מיהרתי ולא ממש יכולתי להשתקע במקום עבודה אחד כי עברתי מדינות וערים, חוויתי חוויות שלא כל אחת בגילי חווה וללא ספק זה מה שבנה אותי ואת מי שאני היום". אנחנו כמובן ממליצים לכם להיכנס לבלוג ולקרוא את השאר בעצמכם.


למי שבמקרה לא מכיר, אם יש כזה מישהו, שי מזכירה: "אני אשה לבעל מדהים שנראה לי שאתם מכירים, ערן, ואמא עוד יותר גאה לשלושה ילדים מדהימים- רוי, דור וגיל. לפני שנתיים בערך אני חושבת שגיליתי את עצמי. התאהבתי באופן ממכר בספורט ובתזונה, והתחלתי לסלול את הדרך שלי לשם. התאמנתי, אימנתי, למדתי, קראתי והכל למען האהבה הגדולה. עכשיו אני אחרי שנים של כתיבה למגירה על מי אני, מה עברתי ועל השינוי שהתחולל בי, אני גאה לקחת אתכם להצצה קטנה לעולם שלי, לחוויות ולחלומות שלי, מקווה שתיהנו".


 

זהו זה סוף סוף קורה! הבלוג שלי מוכן במיוחד בשבילכם , איך הכל התחיל ואיך קרה שהתמכרתי לספורט כל זה נמצא כבר עכשיו בפוסט הראשון שלי ואתם מוזמנים להיכנס ולקרוא אשמח שתשלחו לי מה מעניין אתכם לדעת ומה הייתם רוצים לשמוע. מקווה שתהנו ❤️ כנסו עכשיו ☝ הקישור נמצא בביו. ולכל השואלים לגבי הבלוג ואיך ניתן להיכנס לכל הקטגוריות – הבלוג נבנה יחד איתכם , בכל שבוע הוא יתעדכן בדברים חדשים ומעניינים לפי הבקשות שלכם ולכן כרגע לא ניתן להיכנס לשום דבר תמשיכו לעקוב מבטיחה שיהיה מעניין

A post shared by ShayZahavi (@shayzahavi) on



אז כמו ששי מספרת, היא כותבת בבלוג ומשתפת את החוויות האישיות שלה והדבר הראשון שהיא העלתה לבלוג שלה בהחלט יכול לדבר לכל אחד ואחת מאיתנו. שי סיפרה שהיא וספורט זאת ממש לא הייתה אהבה ממבט ראשון. שווה להיכנס ולקרוא. מיס זהבי פורחת ואנחנו וכל אלפי העוקבים שלה נהנים לקרוא את נקודת המבט האישית שלה. כמובן שהיא מספרת שמי שעוזר לה הרבה עם הבלוג הוא, איך לא, בעלה. שי סיפרה בראיון לאחרונה שערן מבין בכל מה שקשור לספורט ותזונה, שאלו דברים שהוא חי אותם מגיל ארבע, ככה שהכי קל לה להתייעץ איתו ולהיעזר בו כאחד היועצים החשובים. מברוק שי!



שי וערן מארחים בגוואנגז'ו גם את המימונה (אינסטגרם)



עשתה מייקאובר מדהים בשנתיים האחרונות. שי זהבי משיקה את הבלוג (אינסטגרם)


אכלו מופלטות? משפחת זהבי חיה בריא (אינסטגרם)

 

 

 

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי