דויד קלטינס מתרגש: שרון אייזנברג אזרחית

שרון אייזנברג, דוד קלטינס
שרון אייזנברג, דוד קלטינס | אינסטגרם

כבר קראתם לא אחת על הקצינה הכי יפה בצה"ל, אבל כעת בת זוגו של קשר בית"ר ירושלים היא אזרחית! תופתעו לדעת שזה העציב אותה, ועוד יותר שיום אחרי שגזרה את החוגר שוב עלתה על מדים!

(גודל טקסט)
עוד לפני מינויו הבוקר (שני) של ניר קלינגר למאמנה של בית"ר ירושלים, אחד השחקנים החדשים של המאמן החדש בבירה, דויד קלטינס, פתח את השבוע עם חיוך ענק על השפתיים ללא קשר למינוי החדש. בת הזוג שלו שרון אייזנברג, הקצינה הכי יפה בצה"ל, השתחררה בשעה טובה. בגיל 21 וחצי, הבלונדינית גזרה אתמול את החוגר ובניגוד לרוב החיילים בצבא ההגנה לישראל, היא דווקא עשתה את זה בלב כבד.


אחרי שלוש שנים, פעם ראשונה שמיס אייזנברג תסתדר ללא מסגרת, אבל היא לא נתנה לחברים בבסיס להתגעגע הרבה, כיוון שכבר היום הגיעה למילואים! אנחנו יכולים להבין מדוע קשה להם לשחרר – בכל זאת. שרון העלתה תמונות מגניבות מרגע גזירת החוגר וכתבה: "תודה על הזכות להיות חלק, ניפגש במילואים!" תחת התיוג "משוחררת!!". בן הזוג הבית"רי כתב לה: "גאווה שלי. ההפסד של צה"ל הוא הרווח של האזרחות".


כפי שסיפרנו לכם מוקדם יותר החודש, מיס אייזנברג כבר מתכננת ללמוד אדריכלות או הנדסה, מה שמתכתב נהדר עם כל מיני עבודות דוגמנות שתוכל לקחת מהצד, אבל עוד קודם לכן תיסע לבקר חברה טובה שמתגוררת בארה"ב. חגיגות האזרחות החלו אמש עם סושי וחברים וצפויות להימשך, אז תעקבו! ברוך הבא לחיים שאחרי השירות הצבאי.







הקצינה היפה בצה"ל. עצוב לה להשתחרר (אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחרי קצת יותר משלוש שנים… ✂️ תודה על הזכות להיות חלק! היה כיף ❤️ וניפגש במילואים #משוחררת

A post shared by @ sharon31e on




משוחררת פחות מיממה וכבר נקראה למילואים (אינסטגרם)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי