הקץ לשמועות: חאמס רודריגס בהופעה פומבית ראשונה עם הפצצה שלו

חאמס רודריגס עם שאנון דה לימה
חאמס רודריגס עם שאנון דה לימה | Instagram

אחרי חודשים של רכילות והמון רעש סביב הקשר הכדורגלן והדוגמנית השניים הופיעו יחד בברנבאו, והצלמים לא הורידו מהם את עדשת המצלמה. אנחנו כמובן לא שוכחים כי נחשפנו לזוג הלוהט לראשונה בטיול המשותף בישראל

(גודל טקסט)
השמועות הסתיימו. אחרי שלושה חודשים של רכילות מתמדת והמון רעש סביב חאמס רודריגס והדוגמנית הלוהטת, שאנון דה לימה, השניים הפסיקו להתחבא והופיעו לראשונה באירוע ציבורי חשוב בעל חשיבות בינלאומית בראשון האחרון: גמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס. הזוג הגיע לאצטדיון סנטיאגו ברנבאו, שם שיחק כל כך הרבה פעמים הקולומביאני, והפעם הגיע כצופה לצד החצי השני שלו. הצלמים באצטדיון, לא הורידו מהם את עדשת המצלמה.


כזכור בקיץ האחרון הועלו השערות על פיוס אפשרי של שחקן באיירן מינכן עם רעייתו לשעבר, דניאלה אוספינה, אבל זה היה רחוק מהמציאות, כיוון שזו הייתה התקופה שמיס דה לימה נכנסה לחייו של רודריגס. בחודש בספטמבר השניים בילו בישראל וזכו למטר של צלמי פפראצי שרדף אחריהם במסעדה בתל אביב, אם כי הם לא גילו כל חיבה, ולא הצליחו לתפוס תמונה שתסגיר אותם. הדבר היחיד שהוכיח כי השניים קשורים חזק יחד הוא, תמונה משותפת של הדוגמנית והשחקן לצד חברים כששניהם עונדים שרשרת עם אותו התליון.


לעומת זאת, לפני כחודש, אשתו לשעבר של הזמר מארק אנתוני ואשתו לשעבר של קאנלו אלווארס הגיבה לתגובה מרשעת באינסטגרם, כי היא נחשבת "זקנה" מדי עבור הקולומביאני. "תבקש ממנו לראות מה הוא אומר הכי טוב" הגיבה דה לימה לפוסט שנכתב עליה וזכתה לתשואות של עוקביה, שראו הוכחה משכנעת כי היחסים כבר מעבר לשמועה.


כעת, הם השאירו את כל השמועות מאחוריהם, כאשר ישבו יחד בתא הכבוד באצטדיון סנטיאגו ברנבאו, שם הפגינו אהבה ושמחה רבה במהלך המפגש. מה שכן היה לנו חסר, הזוג לא שיתף תמונות משותפות שלהם ברשת החברתית. התמונות צולמו על ידי צלמי פפראצי. הקולומביאני פרסם תמונה של באצטדיון, לבדו עם חיוך מרוצה. אז קבלו אותה, הפצצה של חאמס, שבימים אלו מובילה קמפיין ענק של רשת הלבשה תחתונה בינלאומית.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Boca vs River en el Bernabéu

A post shared by James Rodríguez (@jamesrodriguez10) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@jamesrodriguez10 @shadelima River X Boca Via: @elcrackjamess – – – @jamesrodriguez10 @fcbayern ⚪ @fcfseleccioncol ❤ – – – #james #Rodriguez #jamesrodriguez10 #10gold #jamesrodriguez #jamesrodriguez11 #jr11 #jr10 #seleccioncolombia #bayernmunich #fcbayern #miasanmia – – – @jamesrodriguez10 @marjajua14 @fcbayern @juanavr98 @salomerodriguezospi @daniela_ospina5 @d_ospina1 @marianorubioa @laurarubio4 @patriciarubio2605 @davidperez.g @andresmrubio @mariorubio1 @adrianarubio24 @luciram12 @julianr10 @lu_rodriguez89 @juanmaga70 @indyraalvarez @10gold_ @10gold_energy @santi_lopez91 @jorgepineda02

A post shared by James Rodríguez (@welovejamesrodriguez) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@jamesrodriguez10 @shadelima River X Boca – – – @jamesrodriguez10 @fcbayern ⚪ @fcfseleccioncol ❤ – – – #james #Rodriguez #jamesrodriguez10 #10gold #jamesrodriguez #jamesrodriguez11 #jr11 #jr10 #seleccioncolombia #bayernmunich #fcbayern #miasanmia – – – @jamesrodriguez10 @marjajua14 @fcbayern @juanavr98 @salomerodriguezospi @daniela_ospina5 @d_ospina1 @marianorubioa @laurarubio4 @patriciarubio2605 @davidperez.g @andresmrubio @mariorubio1 @adrianarubio24 @luciram12 @julianr10 @lu_rodriguez89 @juanmaga70 @indyraalvarez @10gold_ @10gold_energy @santi_lopez91 @jorgepineda02

A post shared by James Rodríguez (@welovejamesrodriguez) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#TBT Campaña luli fit @lulifamaswimwear

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Encantada y feliz de finalmente trabajar contigo!!!! Fotógrafo : @marioalzatee Makeup : @fiorelaviloria_ Estilismo : @francesca_lopresti_ Fotos para una sorpresa Que tengan Feliz comienzo de semana!

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי