החבורה היפה מבלה לה באי המקסיקני טולום, ומעבר לפינוקים, לריקודים, לשמש ולחוף המושלם, אל נא נשכח כי נשות העסקים הצעירות הגיעו כדי לצלם את קולקציית בגדי הים החדשה של המותג הישראלי שלהן – שכבר מזמן הוכיח שהוא שווה מיליונים. אין יותר טוב מלשלב ביזנס ופלז'ר בזמן שהחברות הטובות שלך הן חלק מהעסקת חבילה הזאת, בעיקר שהן יפות ולהן כמות עוקבים שלא נגמרת.
רק נזכיר כי ארוסתו של רמי גרשון מתהדרת לה ב-1.4 מיליון עוקבים, מיד אחריה, השורדת לשעבר שגם התארסה לא מזמן, בר זומר עם 485 אלף עוקבים, מומחית האינסטוש, גברת זרמון עם 352 אלף עוקבים ומיד אחריה, חותמת את הרשימה החברה מהבית, נועה בני עם 349 אלף איש. המשמעות היא שכשהחבורה הזאת מסתובבת יחד, יש פרסום ברשת כל כך חזק, שכנראה מי שמנהל אותן עושה דבר או שניים כמו שצריך. ואכן דרך הסטורי של אלחמיסטר נראה שגם המנהל האישי מר אביטל, חי חיים טובים, כשהוא תופס בעצמו קצת שמש, כמובן עם בגד ים בעיצובן של המיוצגות שלו.
View this post on Instagram
Tulum Team •|| ♀️♀️ #tulum #mexico
A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on
View this post on Instagram
A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on
View this post on Instagram
A post shared by BANANHOT bikinis (@bananhot) on
View this post on Instagram
A post shared by Bar Zomer (@barzomer) on
View this post on Instagram
A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on
View this post on Instagram
לילה טוב @neta_alchimister @danazarmon @barzomer
A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on
View this post on Instagram
A post shared by Shai Avital (@shaiavital1) on
מה דעתך על הכתבה?