מדוע אשתו של מסי קראה לו "בוגד"?!

ליאו מסי ואנטונלה
ליאו מסי ואנטונלה | אינסטגרם

כוכב ברצלונה החליט לשתף את עוקביו כשצפה בנינוחות בסדרה האהובה עליו בביתו, רק שהוא שכח לעדכן את אנטולה שהוא מתקדם בפרקים בלעדיה! ברשתות החברתיות ניחמו את החצי השני של הפרעוש: "קורה במשפחות הכי טובות"

(גודל טקסט)
זה קורה במשפחות הכי טובות, אבל לא תיארנו לעצמנו שאצל הזוג ליאו מסי את אנטונלה רוקוזו יש גם את הויכוח הנפוץ ביותר בין זוגות בכל העולם. אחרי ההצגה המדהימה שסיפק הפרעוש בניצחון 0:5 של ברצלונה על לבאנטה ביום שבת האחרון, הוא נתן הצצה ל-104 מיליון עוקביו לחיי היומיום שלו. הפנומן של בארסה הראה שלמרות שעל כר הדשא הוא ניחן בכשרון אלוהי, כשזה מגיע לבית הוא נהנה כמו שאר בני התמותה מול הטלוויזיה עם סדרה טובה והמשקה הארגנטינאי האהוב עליו, מאטה.


מסי העלה תמונה שבה הוא מראה איך העביר את אחר הצהריים שלו אמש (שני) כשהוא יושב מול מבחר פרקים של הסדרה הספרדית האהובה עליו "ויס ויס", כפי שניתן לראות בתמונה של מסך הטלוויזיה בביתו שבברצלונה. בפוסט הוסיף הארגנטינאי אייקונים של קוראסונים ושל פרצוף מהרהר. מי שפחות אהבה את הפרסום הזה היא אשתו אנטונלה רוקוזו, שלא הבינה איך בעלה מרשה לעצמו להתקדם בסדרה המועדפת על שניהם. "לא פייר בוגד!! אל תתקדם" היא הגיבה לו על הפוסט. בכל זאת סדרה של שניהם, צודקת לא? ברשתות החברתיות הגיבו אלפי עוקבים והבטיחו לאנטולה כי זה קורה לכולם. "זה קורה אפילו במשפחות הכי טובות", "הנה יש סיבה לישון במכונית", "לא להאמין שאפילו מסי לא מצליח להתאפק".


זה היה רגע שגרם למעריצים להרגיש כי למרות שהם הזוג הארגנטינאי המפורסם בעולם, הם בסך הכל בני אדם בדיוק כמונו. ועדיין, כדאי שלא נשכח שרק לפני פחות משבוע מסי הזכיר לכולנו שהוא ממש לא אדם רגיל כאשר רכש "צעצוע" בהישג ידם של מעטים. הפרעוש התחדש במטוס פרטי בשווי של 15 מיליון דולר שהגיע מארצות הברית, אם כי יש לו לוחית רישוי מארגנטינה. כוכב ברצלונה כבר הספיק לעשות כמה שינויים אסתטיים והתאים אישית את המטוס עבורו ועבור משפחתו, שזה דווקא לא משהו שקורה במשפחות הכי טובות.  


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Leo Messi (@leomessi) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי