האקסית של רונאלדו תתבע: "איים שיראה לאבי תמונות עירום שלי" ‎

רונאלדו וג'סמין לנרד
רונאלדו וג'סמין לנרד | Gettyimages

כוכבת הריאליטי ג'סמין לנארד, מתכננת לתבוע בעצמה את החלוץ של יובנטוס, שאיתו הייתה בזוגיות בעבר: "יש לי הודעות מכריסטיאנו בהן הוא מציע לי כסף כדי שלא אדבר"

(גודל טקסט)

אחרי שסיפרנו לכם כי הדוגמנית האנגליה ג'סמין לנארד כוכבת הריאליטי המזוהה בעיקר עם האח הגדול הבריטי, היא האקסית של כוכב יובנטוס כריסטיאנו רונאלדו, שתקפה אמש (רביעי) בטוויטר את האגדה הפורטוגלית וקראה לו: "פסיכופט מ***ן", תוך כדי שהיא מאיימת לחשוף את "הטבע האמיתי בחייו" ואף הבטיחה לעזור לאישה שהתלוננה כי רונאלדו אנס אותה, קת'רין מיורגה, כעת, הפרשה מסתבכת אפילו עוד יותר. לנרד מתכננת לתבוע בעצמה את CR7 בטענה כי איים עליה שיראה לאביה תמונות עירום שלה מתקופה שיצאו כאשר שיחק במנצ'סטר יונייטד לפני כעשור.

כוכבת הריאליטי מתעקשת שביקשה מרונאלדו להניח לה לנפשה, אבל הוא המשיך בשלו ואיים עליה. הדוגמנית בת ה-33 טוענת שיש בידיה הוכחות שיכולות להרוס אותו וסיפרה למקורבים: "יש לי הודעות מכריסטיאנו בהן הוא מציע לי כסף כדי שאסתום". סיפרה והוסיפה: "אמרתי לו, לך תז***ן. הכסף שלו ממש לא מעניין אותי, אמרתי לא כשהציע לי להיות הפילגש שלו. רוב הנשים ממש לא היו עונות לו ככה". השניים כזכור יצאו לפני עשור כאשר רונאלדו שיחק במדיה של מנצ'סטר יונייטד. עוד טוענת האנגלייה כי היא נמצאת בקשר עם הפורטוגלי ב-18 החודשים האחרונים בזמן שהוא כמובן צמוד לארוסתו ג'ורג'ינה רודריגס.

כפי שסיפרנו לכם אתמול, לנארד הציעה את עזרתה לעורכי הדין של הדוגמנית האמריקאית קת'רין מיורגה, שמאשימה את רונאלדו באונס לפני תשע שנים בחדר מלון בלאס וגאס. הפורטוגלי הכחיש את ההאשמות האלו כלפיו. לפי עיתון "הסאן", הכוכבת האנגליה סיפרה: "שוחחתי בטלפון עם עורכי הדין של מיורגה, ואחרי ששמעו מה שיש לי לומר הם להוטים שניפגש". בזמן שהיא מכינה את ההוכחות והטענות כלפי השחקן, הוא הספיק לפנות אתמול אחרי הציוץ שלה בטוויטר לעורכי הדין שלו בטענה כי מדובר בשקר מוחלט. בכל מקרה הדוגמנית האנגלייה בטוחה שהיא בדרך לחשוף את פרצופו האמיתי של CR7.


ג'סמין לנארד. "הציע לי כסף כדי שאסתום" (Gettyimages) 


כריסטיאנו רונאלדו. מדבר בעיקר על המגרש (AFP)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי