רונאלדו משתלט על השוק: איך משקיע הכוכב את כספו?

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

השתלות שיער, מלונות, חדרי כושר, מסעדות ועוד. הפורטוגלי של יובנטוס משקיע את הונו בתחומים רבים בשוק ולא מפסיק להפתיע ולהגדיל את הרווחים. וגם: כמה תעלה לכם שעת טיסה במטוס הפרטי של CR7?

(גודל טקסט)

כריסטיאנו רונאלדו ללא ספק רשם את שמו בהיסטוריה כאחד השחקנים הטובים אי פעם. מאז ילדותו ועד היום הוא לא הפסיק לעבוד קשה. אך מעבר למסלול המקצועי שלו על כר הדשא, CR7 דואג למנף את עצמו גם בפן הכלכלי. רונאלדו נוהג להשקיע את כספו בעסקים מעניינים שמניבים לו יופי של רווחים. בסוף השבוע רונאלדו שיתף את המעריצים ברולס-רויס החדשה שלו שעלתה קרוב ל-400 אלף יורו, והוא יודע להנות מהחיים, אבל בואו ותראו כיצד כסף גדול הופך לכסף ענק.


לאחר שהגיע לטורינו עם משפחתו, רונאלדו העלה הילוך בשילוב תדמיתו כפרזנטור מהלך לצד היותו כדורגלן על. הוא הרחיב את עסקיו יחד עם ביזנס חדש עליו סיפרנו לכם בשבוע שעבר בחברה להשתלת שיער. רונאלדו מחפש ללא הרף דרכים להתרחבות עסקית, ולכן השיק לאחרונה את הרשת בתחום בריאות השיער, כשהפך לבעלים של 50 אחוז ממרפאת אינספריה במדריד שתיפתח במהלך החודש. לשם כך, הפורטוגלי מינה את זוגתו, ג'ורג'ינה רודריגס, להיות המנהלת של העסק החדש להשתלת שיער, יחד עם השותף הנוסף שלהם, הפורטוגלי פאולו ראמוס.


רונאלדו בדק את יכולות המרפאה כשאימו, דולורס אבירו, עברה השתלת גבות, ולאחר מכן השקיע סכום עתק של 25 מיליון יורו. מעבר להשקעה החדשה, שחקנה של יובנטוס כבר שותף עם Hoteles Pestana במשך מספר שנים, איתם הוא שואף להתרחב גם באופן בינלאומי, תחת השם 'Pestana CR7', כי מי לא רוצה לישון במלון של רונאלדו. לכוכב יש כבר מלונות בפונצא'ל (מדיירה) ובליסבון, והוא הודיע על הגעת הרשת למרקש ב-2020 ועוד בעתיד הוא עובד על פתיחת סניפים חדשים בפריז ובניו יורק. בנוסף, מתוכננת הגעה של רשת המלונות למדריד, עם שני בתי מלון: האחד בפלאזה מאיור ואחד בגראן ויה תחת השם כריסטיאנו רונאלדו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Trabalho feito

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



השתלות שיער, מלונות, ומה עוד? בגדים, בשמים ואפילו מצעים! רונאלדו לא מפסיק להפתיע. בשיתוף עם כמה חברות, לפורטוגלי יש את המותג CR7 בכמה אספקטים של עולם האופנה. אחד הבולטים ביותר הוא הסכם עם 'Eden Parfums'להשקת "כריסטיאנו רונאלדו בשמים", הכולל בשמים, ג'לים ומוצרים שונים לטיפוח יומיומי. כמוכן יש גם ליין של תחתונים לגברים וילדים תחת אותו השם: CR7, מותג ג'ינסים בשם CR7 ואפילו ליין של מצעים בשיתוף עם דנאלי: CR7 שמיכות. בא לכם להתכסות בכריסטיאנו? אתם יכולים.


גם בתחום האוכל, רונאלדו עושה את צעדיו ראשונים. הפורטוגלי הוא חלק מקבוצת מיבל קפיטל, יחד עם כוכבים אחרים כמו רפאל נדאל, פאו גאסול ואנריקה איגלסיאס. חברי הקבוצה פתחו מספר מסעדות תחת השם 'Tatel' במדריד, איביזה ומיאמי, הממוקמות באזורים היוקרתיים ביותר של הערים. כך גם יצרה חברת 'זלה' שותפות עם קבוצת קאבאקי, עם מסעדה באיביזה וגם בלונדון, שם כריסטיאנו הגיע לאחרונה לביקור עם ג'ורג'ינה שלו ובנו והוציא קרוב ל-31,000 יורו על יין תוך 15 דקות בלבד.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Business day ❤️

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



חוץ מזה, ליד הנמל של העיר פונצ'אל, ליד מדיירה, תמצאו את המוזיאון של הכוכב הפורטוגלי, בו נמצאים כל הגביעים שהשיג לאורך הקריירה המוצלחת שלו. תוכלו להצטלם שם עם הכדורים שלו, נעלי הפקקים המוזהבות, תמונות מכל גיל, וגם פסל שעווה בגודל טבעי של הכדורגלן.


זה לא סוד שלרונאלדו יש אובססיה לגבי המראה והגוף שלו, ואיך הוא מתאמן כדי להפיק את הביצועים האדירים על הדשא. זה היה רק עניין של זמן עד שהוא יפתח מותג משלו של מכוני כושר. מאז 2016, יש לפורטוגלי הסכם עם חברת 'Crunch Franchise' שאפשרה לו להשיק מותג חדרי כושר העונה לשם CR7. כעת קיימים שני סניפים במדריד, והמטרה היא להתרחב גם מחוץ לכותלי ספרד. רונאלדו מציע מחירים אטרקטיביים ללקוחותיו ודי קובר את המתחרים באזור. מה עוד? שחקן הכדורגל מטורינו גילה עניין רב במשחקי וידאו, וגם בתחום הטלפונים החכמים. לפיכך, הוא השיק את 'כריסטיאנו רונאלדו כדורגל התנגשות' ו- 'רונאלדו Kick'n'Run', כפי שהוא הראה יותר מפעם אחת ברשתות חברתיות.


בקיצור, כפי שהבנתם, כריסטיאנו מרוויח הרבה כסף, ותתפלאו – גם כשהוא מבזבז, הוא דואג להחזיר. שימו לב לדוגמא הבאה: יותר רווחי עבור רונאלדו היה לרכוש מטוס פרטי עם הלוגו שלו, אך מסתבר כי השחקן משתמש בו רק כאשר הוא ממש חייב, כמו למשל כשהיה צריך לחזור לספרד כשזומן להכריז על הונאת מס. לפי 'Vanitatis', כאשר השחקן נמצא בטורינו המטוס לא בשימוש, ולכן החליט להשכירו בכ-3,000 € לשעה, כן, זה מה שיעלה לכם להשכיר את מטוס הסילון של כריסטיאנו רונאלדו, מה שהניב לו כ-964,000 € בשנה בלבד. אז מה אומרים, משקיע נכון את המיליונים?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I'll be wearing my CR7 Fragrance this Valentine's Day…will you? @cristianoronaldo_fragrances

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always on the ball #CR7Underwear FW18 campaign out now! New styles on www.CR7underwear.com

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Getting my head into the game ⚽  #CLEARMen #BeYourOwnChampion

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La famiglia bianconera! #finoallafine

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי