הנשיקה הלוהטת שקיבל רונאלדו ולא מהחברה שלו!‎

ג'ורג'ינה רודריגס
ג'ורג'ינה רודריגס | Gettyimages

בזמן שהכוכב הפורטוגלי של יובנטוס משקם את עצמו לקראת החזרה אל כר הדשא, יש לו מספיק זמן לקבל נשיקות ולא רק מבת הזוג ג'ורג'ינה רודריגס. וגם: מאפייה בשם 'CR7 & Georgina Rodriguez' תפתח בטורינו

(גודל טקסט)
ללא כריסטיאנו רונאלדו, יובנטוס התארחה אמש (שלישי) אצל קליארי, במסגרת המחזור ה-30 בליגה האיטלקית והצליחה לנצח 0:2 קליל ולעשות צעד נוסף גדול לעבר אליפות שמינית ברציפות. עד שהפורטוגלי ישוב בקרוב לזהור על כר הדשא של הגברת הזקנה, ובזמן שהוא עסוק בשיקום שלו, נספר לכם שהוא משקיע כל רגע פנוי שיש לו עם היפות שלו. ויותר נכון עם היפה הכי קטנה שלו. בתו בת השנה וארבעה חודשים, אלנה מרטינה, זכתה אתמול לשלל נשיקות בפה מאביה, כשהשחקן המפורסם ביותר בעולם הוצג בסרטון באינסטגרם כמו שאף פעם לא ראינו אותו!


מי שאחראית לשיתוף הפוסט הויראלי היא לא אחרת מבת הזוג של CR7 ג'ורג'ינה רודריגס, שהתגאתה והשוויצה בקשר המיוחד שיש לאבא כריסטיאנו עם הילדה הצעירה ביותר "בשבט" של רונאלדו. למי שלא זוכר, לפורטוגלי יש גם ילד בן 8, כריסטיאנו ג'וניור ותאומים בני שנתיים, אווה ומתאו, שלושתם מאם פונדקאית, כאשר רודריגס מתפקדת כאמא במשרה מלאה לארבעת הילדים. חוץ מלתעד את בן הזוג שלה חוטף מטר של נשיקות רטובות מאלנה הקטנה, חייבים גם לציין שהדוגמנית הספרדייה משמשת כאמא למופת ומשקיעה את רוב זמנה בטיפול וחינוך הילדים.


לאחרונה היא הפכה להיות מנהלת הביזנס החדש של בן הזוג שלה, מרפאת השתלות השיער שפתחו במדריד, ואף הפרזנטורית של רשת הלבשה תחתונה איטלקית כשדמותה כבר מככבת על שלטי חוצות ובחלונות הראווה. חוץ מזה, אמש דווח בתקשורת האיטלקית כי המעצמה העסקית של הפורטוגלי לא עוצרת לרגע, והוא מתכנן לפתוח עסק נוסף הפעם באיטליה, ויש לא מעט כדורגלנים ישראלים שיזדהו עם העסק הזה. רונאלדו החליט לפתוח מאפייה! כן כן, העסק המשפחתי החדש יהיה מאפייה בטורינו והשם שלה כבר ידוע: 'CR7 & Georgina Rodriguez'. כלומר השניים משתפים פעולה לא רק מתחת לסדינים, אלא גם באופן מקצועי בצורה שוטפת מאז פתיחת שנת 2019. אפשר איזה קרואסון רונאלדו?


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

AM❤️R

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nos amam❤️s. Creo que Eva lo deja bien clarito FELIZ SEMANA #MamáOrgullosa #happy #love

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Feeling confident with Yamamay @yamamayofficial #myconfidentbeauty #yamamay #georginarodriguez

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

El amor es paciente, es bondadoso. El amor no es envidioso ni jactancioso. No se comporta con rudeza, no es egoísta , no se enoja fácilmente, no guarda rencor. El amor no se deleita en la maldad, sino que se regocija con la verdad. No es orgulloso. No es grosero ni egoísta. No aplaude a los malvados, sino a los que hablan con la verdad. El amor nunca falla. @cristiano #goodmorning #love #happy #❤️

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי