זה השיא: כשנטע אלחמיסטר פגשה את אירינה שייק!

נטע אלחמיסטר
נטע אלחמיסטר | Instagram

נכון שארוסתו של רמי גרשון כבר הפתיעה אותנו לא אחת, אבל הפעם הדוגמנית ההורסת השאירה אותנו ללא מילים. בכל זאת, לא כל יום מוזמנים על ידי ז'אן פול גוטייה לפריז ומבלים עם האקסית של כריסטיאנו רונאלדו!!

(גודל טקסט)
מכירים את זה שאומרים "זה השיא"?! אז הגענו לשיא השיאים. רק לפני יומיים סיפרנו לכם שמעצב העל ז'אן פול גוטייה בחר באקסית המיתולוגית של כריסטיאנו רונאלדו, הדוגמנית ההורסת, אירינה שייק, להיות הפנים והגוף של הבושם החדש שלו שנקרא: "סקנדל" ולככב בפרסומת שכבשה את מסכי הטלוויזיה והרשתות החברתיות, אבל אתמול (רביעי) התרחש מפגש פסגה יחיד מסוגו, כאשר דוגמנית העל שלנו – שהיא במקרה גם ארוסתו של כדורגלן חיפאי מפורסם – נטע אלחמיסטר, פגשה את דוגמנית העל הרוסייה ואם אתם לא מאמינים, התמונות מדברות בעד עצמן!


נטע הגיעה לפריז לפני יומיים כאחת מאורחות הכבוד של מעצב העל הצרפתי, הוזמנה לארוחה מפוארת שכללה גם צילומים ברוח הפרסומת של שייק לבושם, על רקע שולחן מהודר מלא במזון ובאנשים מוזרים! המדור המתין בסבלנות לתמונה, כיוון שראה כי נטע מפרסמת גם היא את "הסקנדל" של פול גוטייה והצפייה הייתה גדולה וללא ספק הסבלנות השתלמה. אחרי שאמש שיתף מעצב העל תמונה של אלחמיסטר בחשבון העסקי שלו, הבוקר שיתפה ארוסתו של רמי גרשון תמונה שלה עם שייק והן אחת לצד השנייה איך לומר, שורפות את המסך!!!


אירינה אמנם עוד לא שיתפה את הסטורי של היפייפיה הישראלית, אבל אולי זה מכיוון שבדיוק ברגעים אלו היא מקבלת טיפול יופי של כוכבות על שם בפריז על ידי לא אחרת ממימי לוזון. הקוסמטיקאית של הכוכבות הכי גדולות בעולם, ששייק כזכור מכורה אליה והיא נמצאת ברגעים אלו איתה בפריז. אירינה כתבה בחשבון האינסטגרם שלה על גבי וידאו המציג את לוזון: "כשהאדם האהוב עליי בעולם נמצא איתי באותה העיר". על סיפור האהבה בין לוזון לשייק כבר סיפרנו לכם לא פעם, וכעת היא גם זכתה לפגוש את האימפריה הפרטית שלנו, נטע אלחמיסטר שבמקרה מטופלת גם היא אצל אותה מימי לוזון…עולם קטן! התחזית שלנו: פרסומת משותפת לנטע ואירינה. וכנראה שאם זה תלוי במעצמת בגדי הים הישראלית, זה עוד רחוק מהשיא!



שיא השיאים. נטע אלחמיסטר ואירינה שייק. (צילום מסך אינסטגרם)


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scandale à Paris #bescandal @jpgaultierofficial

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Smile! It's Scandal! @irinashayk Scandal à Paris, the new fragrance by #JeanPaulGaultier #BeScandal

A post shared by Jean Paul Gaultier (@jpgaultierofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Scandal is all about attitude. @irinashayk Discover Scandal à Paris, the new Eau de Toilette by #JeanPaulGaultier #BeScandal

A post shared by Jean Paul Gaultier (@jpgaultierofficial) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

‍♀️ @bananhot ‍♀️

A post shared by Neta Alchimister (@neta_alchimister) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי