תפוס רשמית: חאמס רודריגס מציג את זוגתו הפצצה

שאנון דה לימה
שאנון דה לימה | Gettyimages

אחרי חרושת שמועות ארוכה, הקולומביאני אישר שהוא נמצא במערכת יחסים עם שאנון דה לימה, לאחר שנישק את הוונצואלית היפיפייה במהלך חגיגות האליפות של באיירן מינכן. כעת אנו מחכים לפוסט משותף של הזוג!

קבוצות: באיירן מינכן
(גודל טקסט)
סוף סוף זה קרה, אחרי כמעט שנה שאנחנו לא מפסיקים להביא לכם עדכונים לגבי חיי האהבה של חאמס רודריגס, כעת זה רשמי, הקולומביאני אישר שהוא נמצא בזוגיות עם הדוגמנית הוונצואלית היפיפייה, שאנון דה לימה. מאז הופעתם הפומבית הראשונה בחודש דצמבר (!) האחרון בגמר גביע הליברטדורס בין ריבר פלייט לבוקה ג'וניורס, הזוג המשיך לשמור על דיסקרטיות ולא שיתף כלום ושום דבר ברשתות החברתיות מה שהעלה ספק גדול בנוגע ליחסים בין השניים. אבל מסתבר שיש עדיין כאלו שלא מתעדים כל צעד ומשתפים ברשת ואפילו מעדיפים לשמור על דיסקטיות, עד לרגע שבו השחקן ובאיירן מינכן הניפו את צלחת האליפות לפני יומיים.


שמה של הדוגמנית נקשר לרודריגס עוד מסוף הקיץ הקודם, אך עכשיו זה רשמי, דה לימה הגיעה לחגוג עם חאמס שלה על כר הדשא בארנה אליאנץ, וצלמי הפפראצי חגגו עם התמונות של הזוג הלוהט באדום. השחקן אמנם לא שיתף כלום אצלו בחשבון מלבד לתמונה שלו סוליקו עם צלחת האליפות, אבל העובדה שחיבק ונישק את אהובתו ברגע החגיגה הגדולה, אומרת הכל. הדוגמנית לעומתו העלתה סטורי עם תמונה של שניהם, לב אדום והכיתוב "בשעה טובה". בן ה-27 תפוס חזק על ידי הפצצה בת ה-31, שכזכור ספגה ביקורת לפני מספר חודשים על ידי גולשים שטענו שהיא 'זקנה' מידיי עבור חאמס. היא להגנתה הגיבה לאותם גולשים וכתבה: "תשאלו אותו מה הוא חושב". בחורה חריפה!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

La Modelo Venezolana @shadelima junto al Futbolista Colombiano @jamesrodriguez10 ❤️✨¿Habrá corazón?

A post shared by ✨Farandula Venezuela (@farandula_vzla_) on



מאז שנפרד הקולומביאני מדניאלה אוספינה, האקסית המיתולוגית שלו ואם ביתו סלומה ביולי 2017, שהיא גם אחותו של דויד אוספינה, שוערה של ארסנל, שמו של רודריגס לא נקשר עם בחורה חדשה, עד שהגיעה הדוגמנית הוונצואלית. דה לימה היא דוגמנית עסוקה שבין היתר חתומה על קמפיינים של ויקטוריה סיקרט, והיא גם האקסית של הזמר מארק אנתוני. בסוף השנה שעברה, השניים ביקרו בישראל לצורך חופשה משותפת, ובין היתר נהנו מארוחת ערב עם המעצב עידן כהן, ביקרו בירושלים ובים המלח.


עכשיו כשהזוגיות ביניהם הפכה לרשמית, אלפי מעריצים ואוהדים ממתינים בסבלנות לפוסט משותף של כוכבה של באיירן והדוגמנית שלו. לפחות 41 מיליון עוקבים שלו, ועוד 1.6 שלה, טיפ שלנו: הפגרה זה זמן טוב לעבוד על תמונות משותפות יחד. שיהיה במזל!


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Guapos ❤. • • • ( @jamesrodriguez10 @marjajua14 @juanavr98 @mariorubio1 ) Follow my account: @jameslove10br #jamesrodriguez #miasanmia #halamadrid #bayern #madrid #laliga #bundesliga #jr10 #jr11 #love #cute #miamor #amazing #likeforlike #cr7 #10 #mundial #elmejor #mito #1010 #baby #colombia #brasil #futebol #champions #ligadoscampeos #russia #marcelo12

A post shared by JAMES RODRIGUEZ EL MEJOR (@jameslove10br) on


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Team ◾◽◾◽◾◽◾◽◾◽ #jamesrodriguez #james #james10 #jr10 #10 #mylove #teamo #numero1 #football #footballer #fanpage #poland #l4l #like4like #likeforlike #f4f #follow4follow #followforfollow #fcbayern #shadelima #shannon #delima #miamores ◽◾◽◾◽◾◽◾◽◾ ♥FOLLOW ME ANGELS♥ ↘ @jamesrodriguez10 @shadelima @andresmrubio @henriquembramos @micaelhmoreira

A post shared by Jᥲmᥱs Rodrίgᥙᥱz (@jamesrodriguez10_pl) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤️

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sunny dayscon balibody #balibody

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nueva colección @annchery_official feliz de trabajar con esta marca Colombiana ❤️ #familia

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Morning @marioalzatee

A post shared by Shannon De Lima (@shadelima) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי