אתם חייבים לראות את רכב היוקרה החדש של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי שידוע כחובב מכוניות גדול יוקר, התחדש ברכב ספורט נוסף מדגם מקלארן סיינה. התכשיט החדש מוערך בכ-800 אלף יורו, וכל זה קרה מספר שבועות אחרי שרכש את רכב הבוגאטי היקר ביותר בעולם

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
כוכבה בן ה-34 של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו, פינק את עצמו ברכב יוקרה מטורף, McLaren senna, ששוויו מוערך בכ-800 אלף יורו. נשמע מטורף, אך עבור הפורטוגלי מדובר בכסף קטן. אחרי שזכה עם קבוצתו לראשונה העונה בתואר האליפות ואף נבחר לשחקן המוערך ביותר העונה, החליט CR7 להתחדש ולהוסיף את הרכב החדש לאוסף הרכבים המפואר שלו. כזכור לפני מספר שבועות דווח באיטליה כי הוא הפורטוגלי רכש את רכב הבוגאטי היקר ביותר בעולם השווה 9.5 מיליון יורו.


רונאלדו רכש את ה- McLaren senna החדשה שלו, בקושי 24 שעות אחרי המפגש המפתיע שלו עם לואיס המילטון, רגע לפני רגע לפני השתתפותו של נהג מירוצי המכוניות ב'מונאקו גראנד פריקס'. סביר מאוד שהאיש שזכה בחמש אליפויות נהגים בפורמולה 1 השפיע על זה שזכה חמש פעמים בכדור הזהב לרכוש את רכבו החדש.


את הבוגאטי שעולה כמעט עשרה מיליון דולר, טרם ראינו מוצגת על ידי הפורטוגלי כך שלא ניתן לדעת אם רכש אותה, אך במידה וכן, זה יעלה לו בחודשיים של משכורת מסך 61 מיליון היורו שמרוויח CR7 לעונה.


הרכב החדש מתווסף לצי הרכבים של הפורטוגלי הכולל מכוניות מסוג: Mercedes C Class Sport Coupe, Rolls-Royce Phantom, Aston Martin DB9 and Bentley Continental GTC Speed, Ferrari 599 a Lamborghini Aventador LP700-4. מה שאומר שעם הרכש החדש, רונאלדו יכול להחליף את צי הרכבים שלו עבור קנייה של מועדון כדורגל מצמרת הפריימר ליג לדוגמה. כאשר פרסם מלך האינסטגרם העולמי את הרכש החדש שלו בפני 168 מיליון העוקבים שלו כתב: "תהנה" או "תהנו". מעניין מה חשבה על מכונית הספורט של רונאלדו, בת הזוג שלו ג'ורג'ינה רודריגס שבילתה השבוע בהקרנת סרטו החדש של קווינטין טרנטינו בפסטיבל קאן.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Enjoy

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Always nice to see you Bro

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you Cannes for having me. Amazing team ❤️ @chopard @lorealmakeup @alikaroui ‍♀️ @dessangeparis @nicolasgerardin @ramonjordan @unomodels

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי