אח שלנו מתחתן! הכל על החתונה של דן איינבינדר

ליאת קבלסקי, דן אייבינדר
ליאת קבלסקי, דן אייבינדר | אינסטגרם

פגרת הכדורגל היא למעשה שם נרדף לעונת החתונות. קשר בית"ר ירושלים הפך את ליאת קבלסקי, הצמודה היפה שלו, לגברת אייבינדר באופן רשמי. שלישיית מה קשור הופיעו וברחבת הריקודים נפגשו שלל כוכבי ליגת העל

(גודל טקסט)

פגרת הכדורגל היא למעשה שם נרדף לחתונה. כן כן, עונת החתונות נפתחה בענק בסוף חודש מאי, ואחרי ששחקני מכבי חיפה שברו את הרחבה בחתונתו של שון וייסמן, וגם לידור כהן ואלכסה שלו הפכו לבעל ואישה, כעת הגיע תורו של קשרה של בית"ר ירושלים דן איינבינדר ששבר את הכוס והפך את ליאת קבלסקי, הצמודה היפה שלו, לגברת איינבינדר באופן רשמי! אמש (שלישי) זה קרה באולמי "האחוזה" במודיעין באירוע שהיה סוג של מפגש פסגה בין כל כוכבי הליגה בעיקר משלושת הקבוצות בהן שיחק הקשר בשנים האחרונות: בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב והפועל באר שבע.

בחזרה לכלה, ליאת המדהימה החליפה שתי שמלות של המעצב טל כחלון והייתה כלה עוצרת נשימה! על העיצוב והתכנון המוקפד בחתונה המושקעת אחראית כמובן מעצבת העל, אירית רחמים, זוגתו של עמוס לוזון שיחד עם הזוג גרמה למקום להראות חלומי עם המון פרחים וצבע לבן. וכשבדרך כלל זמרים מזרחיים מוזמנים להופיע ולשיר בחתונות, ההפתעה הגדולה של הערב, הייתה הופעה של שלישיית מה קשור, ציון ברוך, אסי ישראלוף ושלום מיכאלשווילי, שהקפיצו את כל האורחים בלי סוף ואת הזוג הנשוי שרקד איתם על הבמה. רעיון גאוני.

כאמור, ברחבת הריקודים נפגשו שלל כוכבי כדורגל שהגיעו לפרגן ולהרים לזוג: מירן ומאור בוזגלו, ליאן ובוריס קליימן, עומר ואור אצילי, ליאן וטל בן חיים, עידן ומאי ורד שחגגה בחצות את יום הולדתה ה-27, לירון ובן שהר, בר וחנן ממן, מיקי סירושטיין, שרון אייזנברג ודוד קלטינס, קלאודימיר פריירה, איתי וליז שכטר, דור מיכה ונואל ברקוביץ', בן ויובל ביטון, אבי ריקן, יואב זיו, יעקב בריהון, דן מורי, אור אינברום ועוד רבים וטובים שנהנו לחגוג עם הקשר בן ה-30 ואשתו. לא נשכח את ההצעה המטורפת של איינבינדר לפני שנה בדיוק אחרי שכרע ברך באיצטדיון טרנר בחגיגות האליפות של הפועל באר שבע. המדור מאחל המון מזל טוב לדן וליאת וקדימה לירח דבש!


רגע מרגש (צילום מסך: אינסטגרם)


(צילום מסך: אינסטגרם)


שלישיית מה קשור נותנים שואו (צילום מסך: אינסטגרם)


גם הם היו שם: טל בן חיים החלוץ ואשתו ליאן ליד דור מיכה ונואל ברקוביץ' (צילום מסך: אינסטגרם)


מפגש צמרת עם בן שהר (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי