רונאלדו עושה שיר אלמליח ואין לו כלום להסתיר

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | AFP

הפורטוגלי של יובנטוס שיתף בחשבון האינסטגרם שלו פרסומת חדשה לשמפו נגד קשקשים של חברת 'CLEAR'. "האהבה שלכם מחזקת אותי, והשנאה שלכם הופכת אותי לבלתי עציר", אמר

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)
גמר ליגת האלופות והעניין הרב סביבו גרם לנו כבר מספר ימים לא לדווח על חייו של מלך הכדורגל והאינסטגרם, כוכבה של יובנטוס, כריסטיאנו רונאלדו. CR7 כבר מזמן שכח את ההדחה הכואבת מהמפעל היוקרתי ונשאר עסוק כל הזמן. כעת הוא עושה מחווה לאשת הכדורגלן (לשעבר) החביבה על המדור, הדוגמנית הישראלית, שיר אלמליח.


כזכור לפני מספר חודשים המאורסת הטרייה עשתה בעצמה מחווה לאלי אוחנה כשקטפה את הקמפיין של השמפו המפורסם נגד הקשקשים "הד אנד שולדרס" וכיכבה בפרסומת ובשלטי חוצות, וכעת הגיע תורו של רונאדלו.


כשהוא כמעט והגיע למספר המטורף של 170 מיליון עוקבים באינסטגרם, CR7 שיתף היום (שני) את הפרסומת החדשה בכיכובו. השמפו המתחרה של הד אנד שולדרס, "CLEAR" אתו מזוהה הפורטוגלי יצא כעת בפרסומת חדשה סופר מרשימה. "האהבה שלכם מחזקת אותי, והשנאה שלכם הופכת אותי לבלתי עציר. אני כריסטיאנו רונאלדו ואין לי שום דבר להסתיר!"


כך אומר הפורטוגלי בפרסומת המרשימה לשמפו החדש. הקונספט של הפרסומת, משווה את הקריירה של הפנומן, העליות והמורדות, לאנשים שסובלים מקשקשים ומתביישים בכך. "בואו איתי לדרך בה אני שומר על הראש שלי נקי" קרא רונאלדו לצופים.


גם בפגרה רונאלדו ממשיך לעבוד קשה. הפורטוגלי צפוי לשתף בקרוב את העוקבים שלו בתמונות אקזוטיות חדשות שלו ושל ג'ורג'ינה רודריגס זוגתו שבוודאי יטוסו במטוס הפרטי שלהם ליעד חדש. גם לשחקן הגדול בעולם מגיע חופש אחרי העונה הראשונה שלו באיטליה. מה שבטוח, הוא יעשה זאת בראש נקי מקשקשים.
 

 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Did you know? More than 284 million people in the world suffer from anxiety. But there are ways to not let doubts hold you back. I don't let doubts hold me back. Nor should you. Walk with me as I #KeepAClearHead. #NothingToHide #NoDoubts #NoDandruff #Clearhaircare

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6️⃣0️⃣0️⃣ league goals Congratulations @cristiano on reaching this incredible milestone #keepaCLEARhead #clearMen #clearshampoo

A post shared by CLEAR Anti-Dandruff Shampoo (@clearshampoo) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

We are ready I love my family @fashionnova

A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי