הכירו את הדוגמנית שמאשימה את ניימאר באונס‎

ניימאר
ניימאר | ANNE-CHRISTINE POUJOULAT/Gettyimages

נג'ילה טרינדאדה, דוגמנית בת 26 מסאו פאולו ואם לילד בן חמש, היא המתלוננת שהאשימה את הכוכב הברזילאי באונס. השניים הכירו דרך האינסטגרם, אותו בינתיים סגרה. הברזילאית פרסמה סרטון נגד החלוץ

(גודל טקסט)
פרשת ניימאר לא יורדת מהכותרות. אחרי שאיבד את סרט הקפטן ובעודו מרוכז בימים אלו עם נבחרת ברזיל לקראת הקופה אמריקה שתיפתח ב- 14 ביוני בארץ הסמבה, פרשת האונס שלו מקבלת תפנית נוספת. כעת, זהותה של המתלוננת המאשימה את שחקן הכדורגל שתקף אותה לכאורה בצורה אגרסיבית בעת אקט מיני בתאריך ה-15 במאי במלון בפריז, נחשפת. כזכור, פרסמה סוכנות הידיעות OUL בברזיל לפני יומיים כי האישה שהתלוננה כלפי הכוכב הביאה איתה לתחנת המשטרה תמונות המראות את התנהגותו כלפיה. בתמונות נראה ניימאר כשהוא מתנהג באגרסיביות כלפי המתלוננת, ועל פי דבריה התמונות צולמו ממש לפני שכפה את עצמו עליה, כעת אנחנו גם יודעים מי היא אותה אישה.


בברזיל טוענים שהמתלוננת היא נג'ילה טרינדאדה, בת 26 מסאו פאולו, אמא לילד בן חמש שעובדת כדוגמנית וצלמת. היא וניימאר הכירו דרך האינסטגרם. אחד מחבריו של ניימאר ארגן את הפגישה, קנה עבורה כרטיסי טיסה ודאג לה למלון. לדברי ניימאר סניור, "הכעס שלה היה אחרי שניימאר לא התייחס אליה כמו שהיא ציפתה. היא רצתה אותו, ולא משנה לה איך. ידענו שיהיה חשוב שנוציא את הסרטון". הוא ציין שהאדם שייצג את האישה דרש מהם כסף כפיצוי, כניסיון סחיטה.


כזכור, ניימאר פרסם את תגובתו על ההאשמות בסרטון באינסטגרם בו הציג את שיחות הווטסאפ עם טרינדאדה והראה כי היא שלחה לו תמונות עירום והודעות מפתות, מה שלפי טענתו מוכיח כי הכל היה בהסכמה. התמונות שהציגה הבחורה לפני יומיים למשטרה כאמור, מראות את ההיפך ותומכות בגרסה שלה. חלוץ פ.ס.ז' הספיק כבר להסיר את הסרטון מחשבונו, כיוון שפירסום תכתובות פרטיות, הוא דבר אסור בברזיל.



נג'ילה טרינדאדה וניימאר. מלחמת גרסאות (צילום מסך: אינסטגרם)


הדוגמנית הצעירה סגרה את פרופיל האינסטגרם שלה, שם היו לה יותר מ -1,400 תמונות וסרטונים ששיתפה את 37,400 העוקבים שלה. בחשבונה, שכבר אינו קיים ברשת החברתית, העלתה הבלונדינית שלל תמונות סקסיות וחושניות שכעת מופצות בכל רחבי האינטרנט באמצעות פרופילים מזויפים שיכולים להזיק להתפתחות תקינה של החקירה. פרט נוסף שגילינו על המתלוננת היפיפייה יש לציין, היא העובדה שכיכבה בתפקיד הראשי בוידאו של הזמר הברזילאי המפורסם "פוגו", שלא מפסיק לקבל ביקורות קשות לאחר שנחשפה הפרשה בין הדוגמנית לחלוץ.


כזכור, אחד מעורכי הדין של המתלוננת, החליט לנטוש את הפרשה בטענה כי הלקוחה שלו לא סיפרה את כל האמת בסיפורה נגד ניימאר, כפי שחשף ג'ורנל נסיונל. על פי מסמך שהגיש משרדו של חוסה אדגרד דה קונהה בואנו, הוא אמר תחילה כי היתה תקיפה ולא אונס, מתוך קיום יחסי מין "בהסכמה" עם אדם בעל גישה אלימה, והיא טענה כי היא נאנסה ב -15 במאי במלון בפריז. מיד, משפחתו של הכוכב הברזילאי רצתה לעטוף אותו ברגעים הקשים האלה. תחילה היה זה אביו, שאמר כי הסקס "היה בהסכמה" וכי המתלוננת לכאורה הציגה ראיות כוזבות, בנוסף לכך שיש אנשים הקרובים אליה ש"ניסו לסחוט את השחקן".

הטוויטר של המתלוננת: 


(צילום מסך: טוויטר)


גם אחותו של ניי, רפאלה, הקרובה אליו מאד, הגנה עליו ופירסמה באינסטגרם: "זה עניין רציני מאוד, יש הרבה נשים שבאמת סובלות ממשהו כזה". אחותו המשיכה: "הסיבה שהיא עושה משהו כזה לעולם לא תהיה ברורה, אני מקווה שאתה יכול לישון בלילה ושהמצפון שלך יכול להיות רגוע, אני לא רוצה לפגוע בך, אני מקווה שאלוהים יסלח לך, מהלב, ושתמצא שלום".


אמש, (שלישי), אמו של ניימאר, נדין גונסלבס, החליטה גם היא לשבור שתיקה ופרסמה תמונה עם שני ילדיה וכתבה: "ברגע זה, כשהכול מתבהר לבסוף, ואמת האלוהים מתקרבת, זה הזמן ללמוד מכל מה שקרה ולחזור אל ישוע המשיח. מי שמכיר את הבן שלי יודע כמה הוא מיוחד ואיזה לב יש לו. תתמקד במה שאתה אוהב לעשות, כדורגל! אחותך ואני, כנשים, יכולות להבטיח לך שהיא לא מייצגת אותנו. אני אוהבת אותך מאוד ואני אמשיך להתפלל בשבילך כל יום בחיי " ריגשה אמו של ניימאר.


הקליפ בכיכובה של נג'ילה טרינדאדה, המאשימה את ניימאר באונס:


 




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Alegria e nada mais @allanmarques91

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

@patta_nl x @jumpman23

A post shared by 3n310ta neymarjr (@neymarjr) on








מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי