מה הקשר בין פלייבוי וניימאר? הברזילאי שוב בכותרות

ניימאר
ניימאר | Buda Mendes/Getty Images

דוגמנית נוספת חשפה רומן עם כוכב נבחרת ברזיל שבתקופה האחרונה נמצא בכותרות באופן קבוע, ולא תמיד בגלל היכולת על המגרש. הכירו את סוריאה ווסליק, שב-2014 יצאה עם החלוץ לאחר שהכירו במסיבה באיביזה

(גודל טקסט)
בברזיל כבר מריחים את הקופה אמריקה, כאשר אמש (ראשון) הסלסאו פגשו במשחק ידידות את הונדורס והשפילו אותה עם 0:7 למרות חסרונו של ניימאר. בזמן שנבחרתו עושה חיל, השם של הכוכב הברזילאי לא יורד מהכותרות ולאו דווקא מהסיבות הנכונות. בצל פרשת "האונס" בה מואשם שחקנה של פ.ס.ז', כעת דוגמנית פלייבוי קרואטית-אמריקאית, שמשאירה מעט מאוד מקום לדימיון בתמונות שהיא משתפת בחשבון האינסטגרם שלה, טוענת שהיה לה רומן קצרצר עם הכוכב, אך לה יש רק דברים טובים לומר על ניי.


הדוגמנית וכוכבת הריאליטי הפרובוקטיבית סוראיה ווסליק נוהגת "להרוס את הבריאות" לעוקביה, כשהיא באופן שוטף מעלה תמונות בביקיני קטנטן המדגיש את גזרתה הסקסית. כאמור, בשנת 2014, כוכבת הפלייבוי יצאה עם הברזילאי, אחרי שנפגשו במסיבה באיביזה, ומיד הטיס ניימאר את היפייפיה לבלות איתו את החג בספרד. על פי עיתון "הסאן" ,מוקדם יותר השנה, חברו שוב אחד לשנייה לרומן קצרצר בעת ביקורה של ווסליק בפריז. "ניימאר הוא אחד הגברים המושכים והמתוקים שאי פעם יצאתי איתם", סיפרה דוגמנית הפלייבוי באחד הראיונות. 


בימים אלו, בוגרת ה"אח הגדול" כנראה צמודה חזק לאוליגרך רוסי אותו היא מסרבת לחשוף, אך את המתנות היקרות שמרעיף עליה, אין לה בעיה לשתף עם מאות אלפי העוקבים שלה. ב-2011, ו-2012 היא הוכתרה לשפנפנת השנה בסרביה. מעבר ליופי ולנתונים הברורים, תשמחו לדעת שהבחורה היא בוגרת לימודי פסיכולוגיה באוניברסיטת בלגרד ומאוד אוהבת לצפות בכדורגל בזמנה החופשי, ככה שבוודאי שהאפיזודה שלה עם ניימאר, נשארה בגדר זיכרון מתוק. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#chocolate

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Imagine have a "million dollars" girl next to you.., and after that you have to find a better one ..xaxaxaxxa i know ..impossible

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

❤ love youuuu

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Sara (@sorajavucelic) on



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי