אשת חייל מי ימצא: חברה של יונתן כהן הפתיעה בענק!

רוני אדרי, יונתן כהן
רוני אדרי, יונתן כהן | אלבום פרטי

הקשר חשב שהוא בדרך למסיבה מצומצמת ואז גילה שהחברים ממכבי מחכים לו לערב מטורף: שכטר, מיכה וגלזר הם רק חלק מהשמות שהגיעו לשמח את הכשרון הצעיר במסיבה עם כל הפינוקים: אלכוהול, דיג'יי ואוכל משובח

(גודל טקסט)

זוכרים את רוני אדרי? הצמודה היפייפיה של קשרה ההתקפי של מכבי תל אביב, יונתן כהן? ברור שזוכרים! אז אחרי שבועיים ימים שהזוג הצעיר הזה התגעגע בטירוף אחד לשנייה בעקבות מחנה האימונים של הצהובים בהולנד, מנהלת השיווק החליטה לערוך בביתה שבצפון תל אביב מסיבת הפתעה לחצי השני שלה שחגג 23 ביום שבת האחרון. אחרי שאת חגיגות המימונה עשו שחקני האלופה אצל משפחת אדרי, אמש (שני) הגיעו כל החברים הטובים, המכבים ובנות הזוג למסיבת הפתעה שארגנה רוני ליוני שלה.

מדובר באירוע מושקע במיוחד, כאשר הקשר היה בטוח שמצפה לו מסיבת הפתעה מצומצמת במסעדה וכשעלה לביתה של זוגתו כדי לתת לאחותה המתוקה אמהבת ה-3.5 מתנות שרכש עבורה בחו"ל, גילה שכל החברים שלו מחכים לו לחגיגה מטורפת. אבי ריקן, איתי שכטר, דור מיכה, רוסלן ברסקי, דן גלזר, מאור קנדיל הם רק חלק מהשמות שהגיעו לשמח את הכישרון הצעיר ונהנו מכל הפינוקים שכללו מלא אלכוהול, דיג'יי ואוכל משובח מאת השף דניאל יחזקאל, "נויה פוד", שדאג לרפד לכולם את הקיבות בשלל מטעמים.

החבורה חגגה עד השעות הקטנות של הלילה, כשמעבר למסיבת ההפתעה, רוני דאגה ליוני גם למתנה סופר מקורית. סידור לתפילין מיוחד שיוכל להיזכר באהובתו כל בוקר. ואנחנו שואלים, הכנת כבר את הטבעת, מיסטר כהן? כזכור השניים מכירים עוד מהתיכון, מגיל 15, אז היו חברים טובים. לא מזמן סיפרה רוני למדור: "המשפחות מכירות מעולה, אבא שלו אימן את אח שלי מגיל שש. איך זה שרק לאחרונה הפכנו לזוג? אנחנו כמעט שנה יחד וזה פשוט עניין של טיימינג". אז מזל טוב ליונתן כהן שחוגג 23 וזכה במתנה הכי שווה שגבר יכול לבקש, אישה חלומית.



זכה בכל הקופה. יונתן כהן ורוני אדרי (צילום: אלבום פרטי)



האוכל המשובח (צילום: אלבום פרטי)



בהחלט מושקע (צילום: אלבום פרטי)


איתי וליז שכטר יחד עם רוני אדרי ויונתן כהן (צילום מסך: אינסטגרם)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי