צפו: סילבי ז'אן בחליפת חתן‎

סילבי ז'אן
סילבי ז'אן | אור גפן

הכדורגלנית הטובה ביותר בתולדות ישראל תפסה את תשומת ליבנו לצד ארוסתה יפעת אורלב, כשהיא מדגמנת חליפת חתן של בוגרת האח הגדול

(גודל טקסט)

הנה דבר שלא שומעים עליו כל יום בכדורגל: כדורגלנית שהתחתנה עם בחירת ליבה ועוד בחליפת חתן. זה קרה במוצאי שבת, אז התקיימה תצוגת האופנה של המעצבת דורין סגול שהשיקה את הקולקציה החדשה שלה Diamond Collection באירוע למתחתנים "מרילנד" בגן אירועים אמיליה שבראשון לציון.

האירוע נפתח בתצוגת אופנה חגיגית של סגול, ששילבה דגמי חליפות חתן לצד בגדי אופנה מהקולקציה החדשה. לאירוע הגיעו זוגות רבים לצד אנשי ספורט וסלבס שיעמדו בקרוב תחת החופה, אך מי שתפסו את מלוא תשומת ליבנו היו המאורסות, סילבי ז'אן ויפעת אורלב.

כוכבת גולסטאריות והכדורגלנית הטובה בכל הזמנים בישראל, הייתה לבושה בחליפת חתן של בוגרת האח הגדול וצעדה על המסלול לצד החצי השני שלה, יפעת אורלב שלבשה שמלת כלה של המעצב עובד כהן. השתיים, כפי שכבר סיפרנו לכם, התארסו לא מזמן ובקרוב עומדות להינשא תחת החופה. סילבי ויפעת סגרו את התצוגה כשצעדו לצד שיר הגאווה של ריקי בן ארי love is love. התצוגה נסגרה בסימן שיוון זכויות לזוגות חד-מיניים. סילבי ז'אן ויפעת אורלב לצד מושק גלאמין ייצגו את הקהילה והפגינו אהבה על המסלול ועל הדרך גם עשו הרבה כבוד לענף הכדורגל.  


סילבי ז'אן, דורין סגול ויפעת אורלב (צילום: אור גפן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי