צפו: הסרטון הקורע של ארתורו וידאל שמשגע את הרשת

ארתורו וידאל
ארתורו וידאל | JOSEP LAGO/AFP/Getty Images

אחרי ההשתתפות בטורניר פוקר יחד עם ג'רארד פיקה, גילינו עוד תחביב שקשר ברצלונה מטפח מחוץ למגרשי הכדורגל: רכיבה על סוסים. שימו לב לביצועים המרשימים של הצ'יליאני

קבוצות: ברצלונה
(גודל טקסט)
 קשר ברצלונה ארתורו וידאל החליט לשתף את 11.5 מיליון העוקבים שלו בסרטון קורע מצחוק, שבו הוא רוכב על סוס. וידאל כבר הוכיח לא פעם שכאשר הוא מתפנה לזמן קצר מסדר היום המקצועי שלו והתחייבויותיו כלפי בארסה, הוא מנצל אותו עד תום. אם לפני כשבועיים הצ'יליאני הראה את תשוקתו לפוקר בכך שהוא ניגש יחד עם ג'רארד פיקה לטורניר האירופי שנערך בברצלונה, אמש התייחס הקשר לתחביב אחר שלו: רכיבה על סוסים.


לא מדובר במחווה לאצולה הבריטית, אלא בתחביב אמיתי של וידאל, שנסע לעיר קאלי שבקולומביה לרגל מסיבת יום ההולדת של חברתו, דוגמנית הכושר סוניה איזאזה. זוגתו של השחקן העלתה גם היא סדרת תמונות של החגיגה לחשבון האינסטגרם שלה, כאשר רגע השיא היה הרכיבה של וידאל על סוס ערבי בסגנון מקצועי ביותר! מאז אתמול, למעלה משני מיליון איש נחשפו לוידאו שמציג יכולת רכיבה מאד מרשימה ומשעשעת למדי, כי מסתבר שהצ'יליאני לומד רכיבה כבר למעלה משנה באופן מקצועי!


לעוקבים שלו כתב בהמשך לסרטון: "כשאתה רוצה משהו ואתה יודע שזה יהיה שווה את זה, אל תתעייף ואל תפסיק להילחם! אני מאושר". אלפי תגובות קיבל וידאל בעקבות היכולת הספורטיבית שלו גם מחוץ לכר הדשא. אולי אחרי הפרישה מכדורגל, נראה אותו מתרגל את הרכיבה ואף עושה ממנה קריירה שנייה. לכו תדעו.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cuando uno quiere algo y sabe que valdrá la pena, no se cansa y no deja de lucha!!⚽️ feliz

A post shared by Arturo Vidal (@kingarturo23oficial) on




 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A post shared by Arturo Vidal (@kingarturo23oficial) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי